Vorige draad werdt weer veel te lang
De discussie liep langzamerhand van abortus naar het al of niet bestaan van een ziel, en reincarntie.
lees de rest hier http://gathering.tweakers.net/Forum16/HTML/000010.html
ff laatste posting van baasje herhalen
OVerigens baseer ik me niet alleen op haar verhalen, maar ook op anderen in mijn directe omgeving, en op diverse boeken die ik daarover gelezen heb.
2 heel opvallende voorvallen wil ik in ieder geval even vermelden
Iemand die via regressie naar een vorig leven ging, en daar precies een dorp wist te beschrijven waar ze in die tijd gewoond had. Ze is later ook naar dat dorp gegaan, en wist precies alles te vinden.
Een nog opvallender voorbeeld is van een vrouw die via regressie de volledige plattegrond wist te beschrijven van een school in engeland. Ze hebben later die school opgezocht, en de getekende plattegrond naast de officieele gelegd. Er bleken enkele grote fouten in te zitten, op de getekende stonden een aantal kamers meer dan in werkelijkheid. Omdat die vrouw heel overtuigd was van de juistheid, hebben ze de school zelf opgezocht, en bij nader onderzoek in de school zelf, kwamen ze die ruimtes toch nog tegen, achter dicht gemetselde muren.
De discussie liep langzamerhand van abortus naar het al of niet bestaan van een ziel, en reincarntie.
lees de rest hier http://gathering.tweakers.net/Forum16/HTML/000010.html
ff laatste posting van baasje herhalen
Ik ben zelf niet in regressie geweest, weet het dus niet uit eerste hand, maar mijn partner dus wel, dus heb het wel uit betrouwbare bron.Het puntje wat nu openstaat is volgens mij de reincarnatie. Dat heeft niet meer zoveel met abortus te maken, maar aangezien dat nu een beetje stil ligt wil ik best op reincarnatie verdergaan. Ik zou dan ook graag een nieuwe tread zien want hij is wel groot nu.
Ik geloof niet in reincarnatie. Omdat ik immers geloof dat een ieder 1 aards leven heeft om dat eeuwig hemels voort te zetten.
Sakura weet het zeker en Diadem 60%-70% en ik zou graag horen waarom... please
Misschien heb ik ook niet het juiste beeld bij/van reincarnatie dus misschien kunnen jullie dat "even" vertellen...
OVerigens baseer ik me niet alleen op haar verhalen, maar ook op anderen in mijn directe omgeving, en op diverse boeken die ik daarover gelezen heb.
2 heel opvallende voorvallen wil ik in ieder geval even vermelden
Iemand die via regressie naar een vorig leven ging, en daar precies een dorp wist te beschrijven waar ze in die tijd gewoond had. Ze is later ook naar dat dorp gegaan, en wist precies alles te vinden.
Een nog opvallender voorbeeld is van een vrouw die via regressie de volledige plattegrond wist te beschrijven van een school in engeland. Ze hebben later die school opgezocht, en de getekende plattegrond naast de officieele gelegd. Er bleken enkele grote fouten in te zitten, op de getekende stonden een aantal kamers meer dan in werkelijkheid. Omdat die vrouw heel overtuigd was van de juistheid, hebben ze de school zelf opgezocht, en bij nader onderzoek in de school zelf, kwamen ze die ruimtes toch nog tegen, achter dicht gemetselde muren.