Toon posts:

Lite-on 24*10*40

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een brand progie alleen werkt hij niet met mijn brander dus wil ik ff vragen als 1 van jullie een patch heeft om deze brander te activeren in Adacptec Easy platinum 5.02B of Nero5.5 of Mp3Cdmaker Ik heb op die sites gekeken maar zie ik niet zoveel daar dus als een van jullie mij een handje zou kunnen helpen!

Lite-on 24*10*40 hij is nieuw nog nooit gebruikt en word wel herkent door die brandprogies alleen kan ik hem niet selecteren als brander om te branden!!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij deze writer zit al een Nero 5.5 versie meegeleverd, dus daarvoor heb je geen "Extra patch" nodig, verder werkt volgens mij de laatste versie van Nero gewoon prima met die writer hoor (writer is immers niet _zo_ nieuw).

Verwijderd

Topicstarter
Nee die gasten hebben hem retail gestuurd met doos en al maar geen cd van nero te bekenen! En met nieuw bedoel ik net uit de doos gehaald en nog nooit mee gebrand. Ik heb de nieuwste versie van nero geinstaleerd (illegaal) maar dan zegt hij dat hij het niet kan gebruiken dus daar zit ik dan met een 24*!! Ik heb hier ook een 16* van lite on en die doet het gewoon met al die progs!

Verwijderd

Misschien een idee om Easy CD Creator te updaten naar 5.02d

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 01:00 schreef Baldy2001 het volgende:
Misschien een idee om Easy CD Creator te updaten naar 5.02d
EasyCD Zuigt!

De nieuwste Nero (5.5.7.x) Moet echt wel werken.
Probeer evt. Fireburner/CloneCD/Blindwrite/Cdrwin deze doen het allemaal bij mij (24x LiteOn) zonder problemen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ASPI layers updaten

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik jullie nu goed begrijp zou ik dus gewoon die Demo van nero.5.5.X moeten downloaden
???

Ik ga alvast beginnen want ik neem aan dat jullie die bedoelen!

Verwijderd

Lijkt me wel, ik heb dezelfde brander met nero 5.5 van een paar maanden terug, doet het feilloos. Snap het probleem dan ook niet geloof ik. :?

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik al zo te zien filename : nero5572 met serial nummer en ze moeder doet het nog steeds niet. Het blijft maar zeggen dat dit alleen is bedoeld voor een cd-writer die je bundled koopt dus dat je een cdwirter koopt en die cd erbij krijgt of zo! En op liteonit hun website is er helemaal geen moer te zien of een link naar een stomme prog die het wel doet maar ja ik ga nu ff een van die andere prog proberen te gebruiken die hier boven worden genoemd!

Verwijderd

Topicstarter
WAT IS ASPI LAYERS???? OF TENMINSTE WAAR KAN IK DIE DOWNLOADEN ???

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 13:46 schreeuwt Love_Logic het volgende:
Ik ben niet doof ;)

Aspi layers kan je van Nero en Adaptec krijgen om ervoor te zorgen dat je brander uberhaupt werkt. Ze zitten al in je OS ingebakken, dus alleen nodig als niks werkt. Je 16x werkt wel, dus niet installeren. Eigenwijs? --> Google.

Verwijderd

En nog iets: Je hebt een OEM-versie van Nero, die alleen met een bundled writer werkt. Zoek een andere versie van Nero, of voer een andere key in. Of gebruik het voorlopig in de demo mode.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal ik doen (demo versie) maar alleen zijn die 16* en die 24* natuurlijk niet op dezelfde computer dan zou ik echt rijk zzijn 2branderszzz in 1 compi :) nee die 24* zit op een P3BF 500mhz Intel en die andere 16* op AMD 1200 en werken allebei met win98se dus als je me toch zou willen vertellen waar ik die ASPI (dat is fluisterend 8-) ) kan downloaden zou ik tevreden zijn!!!!

Thank all of you'll that helped me!!!! PEACE!!!

Verwijderd

Foutje, natuurlijk andere pc's. Zoek even op aspi4all of forceaspi en evt. aspicheck. Is niet moeilijk om te vinden, weet alleen even niet waar op dit moment, en ik doe eigenlijk wat anders... Maar dat gaat je zeker lukken. Laat het maar weten als het niet gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Hij vindt geen van beide in mijn dirs.

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
check mijn homepage anders even voor info.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Verwijderd

Topicstarter
EEEEEEEEE Thank all of you'll for the second time. My shit is finally working with a demo version of Nero burning room!!! Now it's time to find Some serialsz on Astala..... you'll know!!!

THNX

Holla!!!

[END of topic] 8-)

P.S. Speedlaw Petey mocht echt wel meer shit maken met Timbaland!!! :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 15:30 schreef Love_Logic het volgende:

P.S. Speedlaw Petey mocht echt wel meer shit maken met Timbaland!!! :)
offtopic:
Vette shit idd...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op zaterdag 16 februari 2002 13:46 schreef Love_Logic het volgende:
Zou je ajb niet zo willen schreeuwen? Dergelijk gedrag wordt niet gewaardeerd.

+
Dit topic hoort in [forum=21]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar dat was nou niet zo bedoeld. Cap locks stond gewoon toevallig aan en was bezig met andere dingen.
En ik had dat al gementioned (getypt) in een van mijn berichten niet zo uitgebreid maar in ieder geval wel een beetje dus je bericht was echt niet nodig!! NO DISRESPECT! :)
Pagina: 1