Toon posts:

[Stuk]Wat is er aan de hand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, mijn PC start niet meer. Even een overzichtje van het probleem

- De fans draaien
- Op toetsenbord knipperen even de lampjes, maar daarna werken caps/scroll en num niet meer
- De hardeschijven spinnen op maar doet daarna weinig meer
- Met alleen video/proc/1reepje ram werkt het nog steeds niet
- Met andere proc (van iemand anders) werkt het nog steeds niet
- Met PCI videokaart (van iemand anders) werkt het nog steeds niet
- Hij geeft geen beeld
- Monitor is ook goed, andere PC werkt erop, deze op andere monitor werkt niet..
- This suxx :P

Owjah die proc van andere heeft wel ff zonder fans gedraait maar werd niet eens warm op zich wel vreemd mijne wordt ook niet warm.. Maar hoe lang duurt het met alleen heatsink voordat zo'n ding warm wordt? lang?

Voor sys, zie sig :)

Ikzelf dacht dat er iets op me moederbord kapot was ;)

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

Ben het in principe eens met je conclusie. Er is echter nog een mogelijkheid: je voeding zou mogelijk dood kunnen zijn. Ik had dat toevallig van de week ook. Gaf nog net voldoende stroom om de fans le laten draaien en de ledjes te laten branden. Probeer eens een andere voeding

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik weet wel zeker dat het je voeding is :)

Ik herken het probleem namelijk. Als een andere voeding niet helpt dan denk ik dat je mobo stuk is :'(

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
da's idd waarschijnlijk je voeding ja
gewoon ff met een andere proberen dan hè

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit probleem had ik met een celly die ik aan het bouwen was voor mijn broertje.
na het mobo vervangen te hebben (dat ook defect was) bleek ook de voeding niet helemaal goed te zijn. Voeding vervangen en het systeem werkt perfect.

Verwijderd

offtopic:
Aan de meeste voedingen van tegenwoordig zitten van die leuke P4 stekkers |:( ;( Die zitten bij mij behoorlijk in de weg vanwege redelijk volle kast. Kun je die dingen ook gewoon afknippen en goed isoleren zodat ze nergens mee in contact komen? Ben ik wel benieuwd naar.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 12:24 schreef Rippie het volgende:
offtopic:
Aan de meeste voedingen van tegenwoordig zitten van die leuke P4 stekkers |:( ;( Die zitten bij mij behoorlijk in de weg vanwege redelijk volle kast. Kun je die dingen ook gewoon afknippen en goed isoleren zodat ze nergens mee in contact komen? Ben ik wel benieuwd naar.
Ja.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 12:24 schreef Rippie het volgende:
offtopic:
Why not

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Vervangen van de voeding is wel wat veel werk, gesteld dat je al een andere hebt. Veel makkelijker is het om gewoon de spanningen eens na te meten.

Verwijderd

Topicstarter
mr proc zat niet goed in slot :P

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:39
HehE :9

HOE Krijg jE dAt VoOR ElkAar DAN ? :?
't ziT Of 't ziT Niet toCH ? :? :9

Haal NOOIT een spookrijder in !

Verwijderd

Topicstarter
bij een Slot A Athlon niet.. dan moet je eerst drukken om hem erin te krijgen, en dan na 1e klikje nog een keer drukken om hem er ECHT in te krijgen.. wizzik veel
Pagina: 1