Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
En dat zijn meldingen om je ff bezig te houden en te vermaken
Snap je 'm niet; kijk hier: [topic=396834/1/100]
Duurde ff voordat ik topix had omgekocht om m'n post toch maar te plaatsenOp zaterdag 16 februari 2002 00:41 schreef DR het volgende:
woei die duurde lang
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Het is leuker ze zelf te ontdekken...Hoi Aaron (DR),
Het is AntonT opgevallen dat je een ongeloofelijke lul bent.
Met vriendelijke groet,
AntonT
Administrator
Gathering of Tweakers
Mooi zo want ik heb er een paar gemistOp zaterdag 16 februari 2002 00:44 schreef DR het volgende:
voor als je er gemist hebt
Even noteren
Na, na, na, na, na:Op zaterdag 16 februari 2002 00:44 schreef DR het volgende:
Het is leuker ze zelf te ontdekken...- AntonT
Doet ff niet zo flauw...
Volgens mij gaan ze een speurtocht organiseren voor de volgende keer, de persoon met de meeste #1 meldingen wint een prijs.Op zaterdag 16 februari 2002 00:51 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
Na, na, na, na, na:
Doet ff niet zo flauw...
Veel plezier.Op zaterdag 16 februari 2002 00:54 schreef superwhimpy het volgende:
Stoutert. Ik ga het tegen je mama zeggen
Trueserver verving een Juniper en was down van 23.25 tot 24.00 ongeveer. (Daarmee ook geheel Tnet).Op zaterdag 16 februari 2002 00:56 schreef rick_h het volgende:
was alleen GoT down of Trueserver ook? Ik kon tweakers.net nl. ook niet bereiken..
Daarna:
020216 0:33:51 /usr/local/mysql/libexec/mysqld: Normal shutdown
020216 0:33:53 InnoDB: Starting shutdown...
020216 0:34:17 InnoDB: Shutdown completed
020216 0:34:18 /usr/local/mysql/libexec/mysqld: Shutdown Complete
020216 00:34:18 mysqld ended
020216 00:34:36 mysqld started
020216 0:34:41 InnoDB: Started
/usr/local/mysql/libexec/mysqld: ready for connections
Trueserver was 40 min down ongeveer, vervolgens was die up en toen ging GoT down.Op zaterdag 16 februari 2002 00:56 schreef rick_h het volgende:
was alleen GoT down of Trueserver ook? Ik kon tweakers.net nl. ook niet bereiken..
MySQL had even geen zin meer
AntonT heeft er zin in
Wanneer welOp zaterdag 16 februari 2002 00:57 schreef Garfield het volgende:
MySQL had even geen zin meer
Had er ff geen rekening mee gehouden dat GOT gewoon even niet te bereiken was
Op zaterdag 16 februari 2002 00:57 schreef Garfield het volgende:
[..]
AntonT heeft er zin in
Dat krijg je...Op zaterdag 16 februari 2002 00:59 schreef Garfield het volgende:
[..]
Nu
Restart van "The Master"
(En bovendien mysql-upgrade van 3.23.47 -> 3.23.48 door kees, met 2 seconden downtime
Ik begrijp dat je schrok. er zijn immers maar 3 zekerheden in het levenOp zaterdag 16 februari 2002 00:59 schreef OProg het volgende:
Ik was net ff met m'n netwerk aan het kloten... Doe je niks bijzonders, klik je je explorer weer aan: Geen inet
Had er ff geen rekening mee gehouden dat GOT gewoon even niet te bereiken was
- je geboorte
- GoT
- je dood
Verwijderd
Technisch gesproken valt die 3e daar niet meer onderOp zaterdag 16 februari 2002 01:02 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je schrok. er zijn immers maar 3 zekerheden in het leven:
- je geboorte
- GoT
- je dood
je vergeet de koolaaOp zaterdag 16 februari 2002 01:02 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
- je geboorte
- GoT
- je dood
Dat was niet schrikken, dat was.... "Hmmz... wat nu weerOp zaterdag 16 februari 2002 01:02 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
- je geboorte
- GoT
- je dood
Na 10 keer F5 maar eens ff google kijken en die deed het wel
[
Ach jongen, ik heb al zoveel meegemaakt, daar schrik ik niet meer van
[/
Volgens mij heb jij teveel Startrek gekeken. Het is misschien een schok voor je hoor, maar Startrek is science fiction (niet echt dus)Op zaterdag 16 februari 2002 01:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Technisch gesproken valt die 3e daar niet meer onder
Ik ga pitten
Verwijderd
Volgens mij zag jij de eenvoud van die opmerking nietOp zaterdag 16 februari 2002 01:06 schreef superwhimpy het volgende:
Volgens mij heb jij teveel Startrek gekeken. Het is misschien een schok voor je hoor, maar Startrek is science fiction (niet echt dus)
Verwijderd
Op zaterdag 16 februari 2002 01:06 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij teveel Startrek gekeken. Het is misschien een schok voor je hoor, maar Startrek is science fiction (niet echt dus)
Ik ga pitten
In jouw geval die eerste ook niet, je was toch gecompiledOp zaterdag 16 februari 2002 01:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Technisch gesproken valt die 3e daar niet meer onder
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Op zaterdag 16 februari 2002 05:10 schreef hufkes het volgende:
[..]
In jouw geval die eerste ook niet, je was toch gecompiled
Plots krijg je zo'n ding voor je neus en je denkt "WTF?".
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Jah precies vind ik ook als we toch bezig zijn ban alle mods en maak mij adminOp zaterdag 16 februari 2002 13:04 schreef whoami het volgende:
Ik vind die errormessages niet goed. Een errormessage moet informatief zijn.
Dat #1 mis is weet je toch en dan is het lezen van die messages errug leukOp zaterdag 16 februari 2002 13:04 schreef whoami het volgende:
Neen. Je kan er toch niet vanuitgaan dat iedereen gewoon adhv een errorcode weet dat er iets mis is? Zeker nieuwe users zullen dit niet begrijpen.Op zaterdag 16 februari 2002 13:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat #1 mis is weet je toch en dan is het lezen van die messages errug leuk
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
maar snappen dat je niet GoT op kan, dat kan je (als het goed is) welOp zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef whoami het volgende:
[..]
Neen. Je kan er toch niet vanuitgaan dat iedereen gewoon adhv een errorcode weet dat er iets mis is? Zeker nieuwe users zullen dit niet begrijpen.
nou, dan kan je beter vermaakt worden, dan constant tegen een melding aankijken, die zegt "je kan niet GoTen"
daar heb je nml niets aan, want je weet het al!!
toch is een leuke code #1 dan beter imho
Dan moeten die wegblijvenOp zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef whoami het volgende:
Neen. Je kan er toch niet vanuitgaan dat iedereen gewoon adhv een errorcode weet dat er iets mis is? Zeker nieuwe users zullen dit niet begrijpen.
Bovenstaande persoon heeft gelijk. Je weet al dat GoT down is. Zelfs nieuwe users zullen dat weten, omdat het enorm vaak voorkomt
Dan is een #1-spelletje een goed alternatief. Wat eventueel een optie zou kunnen zijn is: "#1 - GoT is down. Hieronder iets creatiefs:<br>$alternatievefoutmelding".
is dit GoT of het Viva forumOp zaterdag 16 februari 2002 16:09 schreef whoami het volgende:
[..]
Neen. Je kan er toch niet vanuitgaan dat iedereen gewoon adhv een errorcode weet dat er iets mis is?
als je een BSOD krijgt in windows weet je ook dat het niet goed is. bijna elke code die op de FP van GoT komt is niet goed
Daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat komt omdat het collectors items zijnOp zaterdag 16 februari 2002 17:37 schreef BackSlash32 het volgende:
Daarbij, zelfs Angelfire/Geocities oid geeft customized 404's weg.
Daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen
Doet me denken aan http://slashdot.org/articles/01/01/25/135201.shtmlOp zaterdag 16 februari 2002 13:04 schreef whoami het volgende:
Met dit soort reacties:
tweakers.net hacked? (Score:1)
by macpeep on Thursday January 25, @03:48AM (#482513)
(User #36699 Info)
When going to the second page of the story, I get this (looks like dutch to me) with a bunch of car pictures:
YESS! Tweakers.net is kaputt!
Wij knielen voor admin Rick in de hoop dat dit de heling van Tweakers.net zal bespoedigen.
In de tussentijd een paar pics zodat we ons niet hoeven te vervelen: