Toon posts:

=Het grote C&C Renegade topic=

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja, mijn commentaar erop is:
verschrikkelijk laggy, (alle servers) onspeelbaar door de lag dus.
Voor de rest is het wel een zeer leuke game, als het speelbaar zou zijn dan :( :(

Mijn vraag is, hoe zit het nou als jij een voertuig koopt, kan een ander dan zo instappen en ermee wegrijden :?

Dat zou wel zuigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zaterdag 16 februari 2002 00:35 schreef ScitzoFreak het volgende:
Mja, mijn commentaar erop is:
verschrikkelijk laggy, (alle servers) onspeelbaar door de lag dus.
Voor de rest is het wel een zeer leuke game, als het speelbaar zou zijn dan :( :(

Mijn vraag is, hoe zit het nou als jij een voertuig koopt, kan een ander dan zo instappen en ermee wegrijden :?

Dat zou wel zuigen :(
Ja heb ik al 2x keer gehad, koop ik voor mezelf een voertuig gaat een ander erin :7
Maar opzich maakt dat niet uit, want het gaat om de teamplay, dus dan ga jij gewoon lekker lopen, maar omdat jij het geld had kan die ander voor jou een turret opblazen ofzo, zodat jij doorkan lopen!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik krijg alleen een ftp download op fileplanet gevondenv van de multiplay versie.
Ik zit nu op lan-tastic, en daar hebben ze ftp's geblocked :(
Is er iemand die een http mirror heeft?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zaterdag 16 februari 2002 00:52 schreef Scarecrow het volgende:
Ik krijg alleen een ftp download op fileplanet gevondenv van de multiplay versie.
Ik zit nu op lan-tastic, en daar hebben ze ftp's geblocked :(
Is er iemand die een http mirror heeft?
Hij staat op Spelletjes Garnaal en dies lekker snel :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee he, op een random tijd word je gewoon eruit gekicked en dan staat er "thanks for playing c&c renegade"
dat kan na 3 minuten zijn maar ook na 20 min zijn.
Fijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:04
http://garnaaldemo.planetinternet.be/RenegadeMultiDemo.exe (SNEL! :))

Ik ben nog even bezig.

Ik verwacht ook binnenkort de warez-release, hij is immers al gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm gedownload bij spelletjesgarnaal, ging gewoon lekker snel en geen CRC error ofzo. Anyway, mijn eerste indruk van deze demo is:

- Brakke netcode.. overal hoge ping en als je een game joint staat er steeds PENDING.. en dan maar wachten totdat er wat gebeurt??
- Het hele 3d gebeuren ziet eruit als Amsterdoom ofzo? Totaal geen 3d gevoel zoals je wel hebt met spellen die op de Quake engines of HL engine lopen. Vooral als je ergens binnenin staat, in een redelijk kleine ruimte bv. dan ziet het er echt wel slecht uit.

Ik heb helaas maar 30 seconden ofzo kunnen spelen, toen crashte de server ofzo. Kon ook geen andere meer joinen, altijd maar dat PENDING GAME. Dus over de actual gameplay kan ik niks zeggen.

Conclusie tot nu toe:
Westwood, stick to isometric RTS games!
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Maar ik geef het nog wel een kans morgen. Wie weet is het dan beter, maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 01:10 schreef zanac het volgende:
Hmm gedownload bij spelletjesgarnaal, ging gewoon lekker snel en geen CRC error ofzo. Anyway, mijn eerste indruk van deze demo is:

- Brakke netcode.. overal hoge ping en als je een game joint staat er steeds PENDING.. en dan maar wachten totdat er wat gebeurt??
- Het hele 3d gebeuren ziet eruit als Amsterdoom ofzo? Totaal geen 3d gevoel zoals je wel hebt met spellen die op de Quake engines of HL engine lopen. Vooral als je ergens binnenin staat, in een redelijk kleine ruimte bv. dan ziet het er echt wel slecht uit.

Ik heb helaas maar 30 seconden ofzo kunnen spelen, toen crashte de server ofzo. Kon ook geen andere meer joinen, altijd maar dat PENDING GAME. Dus over de actual gameplay kan ik niks zeggen.

Conclusie tot nu toe:
Westwood, stick to isometric RTS games!
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Maar ik geef het nog wel een kans morgen. Wie weet is het dan beter, maar dat lijkt me niet.
Hm, ik vind het een heel leuk spel, een verslaving is het zeker waard (:P ) alleen de netcode he...
En dat je op een random gekozen tijd zomaar een scherm te zien krijgt van "thanks for playing c&c renegade" en eruit ligt, vind ik wel een 'beetje' zwaar irritant, ben je bezig, plotseling lig je eruit.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind et wel een leuk spel, 1e keer bijna geen lag, 2e keer heeeel veel last van, en dat van dat voertuig zuigt ook ja, had ik net een tank gekocht, gaat een of andere lullo der mee vandoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 01:13 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Hm, ik vind het een heel leuk spel, een verslaving is het zeker waard (:P ) alleen de netcode he...
En dat je op een random gekozen tijd zomaar een scherm te zien krijgt van "thanks for playing c&c renegade" en eruit ligt, vind ik wel een 'beetje' zwaar irritant, ben je bezig, plotseling lig je eruit.. :r
Als dit ooit een verslaving waard zou kunnen worden, dan moet die gameplay toch wel heeeel erg goed zijn, want de graphics en de game engine tellen voor mij ook zwaar. Ik heb me er nog niet in verdiept ofzo maar kun je nog dingen doen met die gebouwen/voertuigen die je ook in het RTS game kon doen ofzo? Dan kan ik me indenken dat het wel geinige gameplay is. Maare zeg nou zelf; als je quake versies hebt gespeeld, dan weet je toch ook wel dat deze engine zwaar zuigt? Lijkt wel een spel van 3 jaar geleden man :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 01:30 schreef zanac het volgende:

[..]

Als dit ooit een verslaving waard zou kunnen worden, dan moet die gameplay toch wel heeeel erg goed zijn, want de graphics en de game engine tellen voor mij ook zwaar. Ik heb me er nog niet in verdiept ofzo maar kun je nog dingen doen met die gebouwen/voertuigen die je ook in het RTS game kon doen ofzo? Dan kan ik me indenken dat het wel geinige gameplay is. Maare zeg nou zelf; als je quake versies hebt gespeeld, dan weet je toch ook wel dat deze engine zwaar zuigt? Lijkt wel een spel van 3 jaar geleden man :?
Ja, voor de graphics moet je idd. dit spel niet hebben, maar dit spel is erg teamplay gericht en dat vind ik altijd wel leuk, en dat je zelf alles kan kopen etc is ook wel leuk, en voor zover ik weet kan je ook je eigen team niet afmaken,...das dus een groot voordeel, geen tkers meer :D
Verder moet ik alles nog ontdekken enzo, speel het ook nog maar net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zaterdag 16 februari 2002 01:04 schreef ScitzoFreak het volgende:
Nee he, op een random tijd word je gewoon eruit gekicked en dan staat er "thanks for playing c&c renegade"
dat kan na 3 minuten zijn maar ook na 20 min zijn.
Fijn :r
ja :( fuck that zeg.
Zit ik net lekker in me mamoet tank race ik de basis binnen van nod bijna die hele barrack plat gesmasht word ik eruit geflikkerd :(
Nog een keer proberen dan, zit net op de server wordt ik er alweer afgekicked :(
Damn! :(
Had ik eindelijk een goede bijna lag vrije server gevonden (let's tear em up - hete de server) wordt ik constant eruit ge-sodemieterd met de tekst: thanks for playing
GGRRR! matige graphics maar de gameplay is addicted :D :P
Morgen nog een paar potjes spelen :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedennacht mensen
kom net terug van vakantie ( waar ik geen pc had )
zie ik in eens dat c&c uit is ( demo dan )
dus die down ik nu ff ( moet nog een half uur )
en dan nog spelen dat word dus weer een latertje vanavond
het klinkt wel leuk alles
alleen jammer van de lag ( gaan ze er nog een patch of wat voor maken? )
nou veel game plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:44
Het lukt me maar niet om een werkende download te vinden. Kan iemand me helpen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 02:11 schreef mrjoint het volgende:
Het lukt me maar niet om een werkende download te vinden. Kan iemand me helpen>?
www.spelletjesgarnaal.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 02:11 schreef mrjoint het volgende:
spelletjesgarnaal.be

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt ziek gewoon, ik was net 2 minuten (ja idd. 120 seconden) aan het spelen, en wat zie ik, "thank for playing c&c renegade" en klets eruit , aaaargahdhfhfhghgjhgf :( :( :(

aso :'(

edit:
en weer, nu 4 minuten kunnen spelen, ik :r op westwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ok eerste vraag dan maar

als ik een spel host (lan) begin ik, maar er staat "gameplay pending" en ik kan niet lopen (wel rondkijken)

het zijn niet me binds, want die zijn goed, ik kan wel kijken maar niet moven, usen of schieten (net als bij cs's connection problem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:44
Op zaterdag 16 februari 2002 02:14 schreef Flat© het volgende:

[..]

spelletjesgarnaal.be
die werkt hier bij mij dus nie
permission denied zegt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 13-10 18:33
Op zaterdag 16 februari 2002 02:16 schreef CU2morO het volgende:
ok eerste vraag dan maar

als ik een spel host (lan) begin ik, maar er staat "gameplay pending" en ik kan niet lopen (wel rondkijken)

het zijn niet me binds, want die zijn goed, ik kan wel kijken maar niet moven, usen of schieten (net als bij cs's connection problem)
dit had ik ook op een server waar ik alleen op zat, toen er een persoon bij kwam kon ik wel spelen :)

ik heb 2 of 3 games(1 game duurt 30minuten) gespeelt, nadat er bij mij een game was afgelopen zag je scorescherm en daarna kon ik gewoon weer door spelen. :P

ik was wel van een paar andere servers afgekickt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C&C Renegade werkt hier niet!!!!!
Videokaart : Voodoo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op zaterdag 16 februari 2002 02:30 schreef Xenation het volgende:
Zou die ook op mij Intel810 werken :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom nog een topic openen als precies hetzelfde op slot is gegaan :? Zie:

[topic=412987/1/25]

Je zult waarschijnlijk hier verder moeten gaan:

[topic=406698/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 02:35 schreef Cyberboy het volgende:
Waarom nog een topic openen als precies hetzelfde op slot is gegaan :? Zie:

[topic=412987/1/25]

Je zult waarschijnlijk hier verder moeten gaan:

[topic=406698/1/25]
Deze is voor vragen etc :D
En die andere, tja die had ik niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 02:30 schreef Xenation het volgende:
Weet iemand waarom het spel het ook niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 02:45 schreef Xenation het volgende:

[..]

Weet iemand waarom het spel het ook niet doet?
Ehh, denk je video kaart.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
IceStorm.. waarom doe je mijn topic dan dicht? :(
nou ja..
wat ik ervan vind:
het ziet er redelijk uit, niks om over naar huis te schrijven, maar goed genoeg voor een (eigenlijk soort van) mmorts. Ik vind het wel leuk om basis te verdedigen, en die van de ander aan te vallen, al duuurt et wel verrekte lang voordat die toren kapot is :(
hijs nu natuurlijk nog zo laggy omdat er nog erg weinig 'echte' servers zijn. Op de gamepoint server had ik helemaal geen last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd.. heb hem dus gespeelt
wat een lag man !!! niet normaal
kijk voor de rest als de gameplay goed is .. en the teamplay afwisselend word het nog wel een leuke game !!
maar voor de mooiheid moet je het laten liggen
ga hem zekeren " downen " euhh bedoel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
6on6 clan matches :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dicht :)
Gaat allen hier verder: [topic=406698/1/150] en dan hebben we er allemaal wat aan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.