[compraq] Onboard video uit!

Pagina: 1
Acties:

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ikke ben die shit 8mb onboard videokaart zat, dus ik heb een mooie 32mb hercules pci gekocht :7 nog steds niet de beste kaart, maar iets anders dan pci kan niet.

nu heb ik het volgende probleem, hoe zet ik de onboard uit?? nu staan er 2 videokaarten in systeemsettings, en al het beeld gaat via de hercules, maar als ik een game opstart krijg ik een foutmelding (apparaat is niet actief).

ik heb al inde bios gezocht, alles afgeschermd, niks kunnen vinden, search leverde ook niks op, en compraq doet moeilijk omdat het niet hun schuld is dat er een ander videokaart inzit.

Hoe kan dat onboard videokaartje uit??

Gelukkig heb ik mijn trouwe dell nog, die werkt nog wel >:)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik had ooit een oude Packard Bell met zo een onboard ATI onding. En daar zat een jumpertje op het moederbord wat ik maar simpel hoefde te verwijderen om die kaart non-actief te maken. Misschien werkt dat ook wel hetzelde voor jouw COMPAQ pc

Die-hard Brexiteer

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
dan moet ik dus die hele kast slopen (lees: alles eruit) om bij moederboard te komen, en jumpertje te verwisselen...

er zit trouwens een ati rage 8mb onboard in.

handleiding zegt ook niks over onboard uitzetten |:(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb ook een Ati Rage Pro LT on board vervangen door een geforce 2 mx. Gewoon ff onder apparaten beheer de Ati Rage Pro uitgeschakeld en dat was alles voor mij *D