tuurlijk is er meer leven in dit universum..
en zeker ook intelligent...
2 miljard jaar voorsprong....
Als je er vanuit gaat dat ze ook communicatie mogelijkheden zullen hebben hadden wij al lang iets hebben moeten ontvangen
alsof ze dan nog radiogolven gebruiken....
'k denk het niet
vergeet niet dat hun communicatie middelen dan ook al 2 miljard jaar geavanceerder zijn
en wij simpelweg niet in staat zijn om hun signalen te ontvangen of te herkennen
misschien dat ze ooit wel radiogolven (oid.) hebben gebruikt.. maar dan zouden die signalen onze planeet allang gepasseerd zijn
en verder zou ik, als ik een alien was, me wel twee keer bedenken voordat ik contact zou maken met die krankzinnige aardbewoners..
als het geen wetenschappers zijn die je behandelen als een inferieur wezen en gebruiken als proefdier...
dan hebbie nog van die malloten die je willen vermoorden omdat ze denken dat de aliens ons op komen eten
en dan nog die amerikanen die schadeclaims indienen en smartegeld eisen voor de psychologische schade die ze hebben opgelopen door zo'n 'first contact'
nee als alien zou ik die aardbol mooi ontwijken...
maarre hyperbird-->
ik geloof niet in die x-files shit van die aliens die er zo uit zien
juist wel.. de aliens (aka grey's)in x-files zijn nagemaakt van tekeningen en getuigen verklaringen van mensen die beweren ontvoerd te zijn door ufo's
en die 'grey's' zijn de meest voorkomende..
het feit dat x-files gebruikt maakt van deze (en andere)'real life' gegevens.. maakt het juist zo interessant
maar zoek gerust op internet... er is gigantisch veel info over dit onderwerp..
en gebruik daarbij ook keywords als
hopi, aliens, pleiades, bob lazar, etc..