Euhm...eigenlijk begint deze topic als een compliment. Ik vind namelijk a-l-t-i-j-d een antwoord op mijn vragen hier op GOT. Alleen is dat bijna altijd via de search...Dan wordt het starten van een topic al moeilijk, als je tenminste een beetje serieuze vraag stelt. Dan blijft over om andere tweakers te helpen met hun vragen. Alleen...overdag ben ik heel erg druk met m'n werk, s'avonds heb ik m'n vrouwtje en twee kids om te entertainen. Hoe kom ik dan ooit in bv de HK??
Andere mensen helpen met hun problemen.Op vrijdag 15 februari 2002 22:59 schreef AahLeRoi het volgende:
Hoe kom ik dan ooit in bv de HK??
De HK moet eigenlijk niet eens een doel voor je zijn, maar dat terzijde.
Waar-ie dus geen tijd voor heeft.Op vrijdag 15 februari 2002 23:00 schreef Phantom het volgende:
[..]
Andere mensen helpen met hun problemen.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
En dus heeft ie wel tijd om straks in de HK te 'kloten'?Op vrijdag 15 februari 2002 23:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar-ie dus geen tijd voor heeft.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
En toch is het de enige manier.Op vrijdag 15 februari 2002 23:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar-ie dus geen tijd voor heeft.
Ja, je kunt proberen een lading nutteloze posts/topics te maken, maar dan ben je eerder gebanned dan dat je de hk in komt.
Life's all about priorities mateOp vrijdag 15 februari 2002 22:59 schreef AahLeRoi het volgende:
Euhm...eigenlijk begint deze topic als een compliment. Ik vind namelijk a-l-t-i-j-d een antwoord op mijn vragen hier op GOT. Alleen is dat bijna altijd via de search...Dan wordt het starten van een topic al moeilijk, als je tenminste een beetje serieuze vraag stelt. Dan blijft over om andere tweakers te helpen met hun vragen. Alleen...overdag ben ik heel erg druk met m'n werk, s'avonds heb ik m'n vrouwtje en twee kids om te entertainen. Hoe kom ik dan ooit in bv de HK??
En trouwens, als hij nu al nauwelijks tijd heeft...heeft ie straks toch ook geen tijd om 'onzin' posts te plaatsen in HK?
Da's ook weer waar.Op vrijdag 15 februari 2002 23:05 schreef Windhoosje het volgende:
En trouwens, als hij nu al nauwelijks tijd heeft...heeft ie straks toch ook geen tijd om 'onzin' posts te plaatsen in HK?
Audioscrobbler profile
Nou.."kloten" is wel eens fijn na een dag hard werken. maw, geen serieuze zaken in je koppie. (die zijn er al veeeeel te veel)Op vrijdag 15 februari 2002 23:02 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
En dus heeft ie wel tijd om straks in de HK te 'kloten'?
Je tijd komt vanzelf hoor, gewoon goede replies blijven posten dan is er niks aan de hand. Er zijn natuurlijk wel trucjes, maar die liggen wel voor de hand (zoek dat zelf maar uit).
En geloof me, je mist niks ergs aan HK hoor
En geloof me, je mist niks ergs aan HK hoor
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En zoals al eerder gezegt is...Toegang tot HK moet geen doel zijn...je moet het als het ware verdienen omdat je bij GoT een (nuttig) steentje bijdraagt...Op vrijdag 15 februari 2002 23:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Maar niet echt onbegrijpelijk?Op vrijdag 15 februari 2002 23:07 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind de associatie van de HK en onzin eigenlijk wel jammer.
Audioscrobbler profile
Ja vind ik eigenlijk achteraf ook wel...maar als je ziet wat voor meest onzinnige topics daarin komen ga je het bijna zo noemen...Op vrijdag 15 februari 2002 23:07 schreef HlpDsK het volgende:
in SG aan de andere kant vind ik weer helemaal geen onzin forum...
Misschien is de inhoud van HK dan geen onzin, maar de inhoud van de topics bevat over het algemeen maar weinig verheffends. Het is mijns inziens niet het meest onmisbare forum van GoT.Op vrijdag 15 februari 2002 23:07 schreef HlpDsK het volgende:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Niet het meest onmisbare? Welke dan wel? (buiten het DPC forum?Op zaterdag 16 februari 2002 00:27 schreef superwhimpy het volgende:
[..]
Misschien is de inhoud van HK dan geen onzin, maar de inhoud van de topics bevat over het algemeen maar weinig verheffends. Het is mijns inziens niet het meest onmisbare forum van GoT.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
LA ofzo..altijd dat gezeik over gesloten topics en hk-accessOp zaterdag 16 februari 2002 02:37 schreef JvS het volgende:
[..]
Niet het meest onmisbare? Welke dan wel? (buiten het DPC forum?).
Verwijderd
...en ook onjuist....Op vrijdag 15 februari 2002 23:07 schreef HlpDsK het volgende:
Ik loop helemaal van zolder de trap af naar de HuisKamer om na een dag -en nacht-
héééél hard werken nog een beetje ontspanning te zoeken...
't Tweakers leven is al zo hard...
Pagina: 1