mijn sys wel soms niet meer opstarten kan dit vocht zijn van mijn waterkoeling ik heb GEEN lekkage is er tevens een middel op de markt wat je op je mobo kan spuiten???
Even een vertaling naar het Nederlands:
Ja, er is iets wat je op je mobo kan spuiten
Nee, als er geen lekkage is kan het alleen maar vocht van waterkoeling zijn als het een open reservoir is in je kastMijn systeem wil soms niet meer opstarten. Kan dit vocht zijn van mijn waterkoeling? Ik heb GEEN lekkage! Is er tevens een middel op de markt wat je op je mobo kan spuiten?
Ja, er is iets wat je op je mobo kan spuiten
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
ehhhhOp vrijdag 15 februari 2002 22:44 schreef locco het volgende:
zoals wat en ik heb gewoon een 15 liter bak naast mijn compie staan en welk spul is dat dan?
Zoals wat dan? Welk spul is dat dan? Ik heb gewoon een 15 Liter bak met water naast mn PC staan.
Verwijderd
Superjos hier heeft een 100% lekproof systeem . Vet dat Z4 reservoir . Je mag er verdomme mee omgedraaid gooien en dat lekt nog niet
Insmeren met vaselineOp vrijdag 15 februari 2002 22:44 schreef locco het volgende:
zoals wat en ik heb gewoon een 15 liter bak naast mijn compie staan en welk spul is dat dan?
Idd, dat zou hier wel nodig kunnen zijn, al gaat dat wel onzinnig veel tijd kosten.Op vrijdag 15 februari 2002 22:47 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
ehhhh
[..]
He stropdas, misschien moeten we een vertalingsbureau starten
Info over dat spul kan je vinden bij diverse reviews over extreem overklokken of de search op GoT. Ben het vaak tegengekomen.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1