Toon posts:

Openen vanaf de huidige locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een patch geinstalleerd op mijn Windows 2000 systeem om dat MSN bugje te fixen ( http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/q316059/default.asp ). Maar nu kan ik bepaalde bestanden niet meer "openen vanaf de huidige locatie" :? *.EXE doet ie nog wel, maar bij bijvoorbeeld *.ZIP is dat vakje "grayed out" ( screenshot op: http://members.tripodnet.nl/rdp2002/ielocatie.jpg ). Ik gebruik Internet Explorer 5.01 SP2. Weet iemand hoe ik deze overkill van beveiliging kan uitschakelen zodat ik ook ZIPjes weer vanaf locatie kan openen?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23
meestal staat er op dezelfde pagina een info, met wat er precies gedaan word, en wat de known bugs zijn.
Ook staat er eventueel bij hoe je deze kan oplossen.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Ik het ookwel eens sporadisch. Geen idee hoe het komt :(

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem in Win98SE, ook na het installeren van die patch. Vanaf FTP kan ik de bestanden wel gewoon direct openen, maar vanaf HTTP niet.. :?

Erg irritant.. heeft niemand een oplossing?

#

Verwijderd

nee, maar het komt door de patch:
A vulnerability related to the display of file names in the File Download dialogue box. When a file download from a web site is initiated, a dialogue provides the name of the file and lets the user choose what action to take. However, a flaw exists in the way HTML header fields (specifically, the Content-Disposition and Content-Type fields) are handled. This flaw could make it possible for an attacker to misrepresent the name of the file in the dialogue, in an attempt to trick a user into opening or saving an unsafe file

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:35

Wildfire

Joy to the world!

Godv%^%^%^rdomme... daar heb ik dus sinds kort ook last van. En inderdaad, ook ik heb die ene patch geïnstalleerd staan.

Leuk hoor Microsoft, een overkill aan beveiliging is ook niet goed!!! :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ik kan .zip, .rar, .exe files wel downloaden vanaf de huidige locatie, maar als ze dan klaar zijn krijg ik bij het openen een foutmelding!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit topic is uit 2002 ;)

Misschien wel handig als je de precieze foutmelding geeft :)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toevallig planet internet :?

Verwijderd

Ja, inderdaad... even screenie maken...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/downloaderror.JPG

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 19:36 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarom een screenshot? Type het gewoon over, heb je toch al gedaan om het in Google in te typen :)

Maar omdat het toch een heel ander probleem is, sluit ik dit topic :o

Open ajb een nieuw topic met wat meer uitleg over welke software je hebt en welke foutmelding etc -> zie dit + SA Policy --> beleid (wat beide overigens ook voor het kicken van topics is te gebruiken) :)

Oeh, check dan trouwens of downloads niet toevallig corrupt over komen (zie anders de topics hierover: check bijv. je hardware).

Edit: whehe, en dan staat er net een screenshot. Maar open toch maar even een nieuw, mensen zien in de topicstart toch een heel ander probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 28-02-2004 19:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.