Is de Pioneer DEH-2460R een leuke autoradio???

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Op het moment hebben mijn ouders een sony autoradio(tje :P) in de auto zitten, waar we/ze opzich best wel tevreden mee zijn. Er zit alleen geen CD in |:( Dussssss, zijn we op zoek naar een betere :z

M'n zwager (vriend van m'n zus voor de n00bs.. >:)) heeft er ook een, maar die slaat nogal snel over als je ook maar over een klein hobbeltje rijdt. Ik weet zo 1-2-3 niet watvoor een merk hij heeft, maar in onze auto willen we wel een goede ;)

Nou was ik een beetje aan het zoeken, en de sony's van tegenwoordig vind ik gewoon ronduit lelijk.. net een circus man! 'k was maar ff verder gaan kijken bij Pioneer, en daar kwam ik deez tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/privatedata/images/Artikel/ar_1169_PIC.jpg
Klik hier voor meer gegevens...

Heeft er iemand ervaring met deze speler, of met andere Pioneers? Zelf vind ik het namelijk een best hoogstaand merk wat muziek betreft... Op en/of aanmerkingen?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ikzelf heb een DEH-3100r, een perfect apparaatje. Versterker is krachtig genoeg om 6 speakers op een redelijk niveau aan te sturen, en de CD speler is bij mij nog nooit over geslagen. Aangezien dit apparaatje ongeveer op hetzelfde prijsniveau zit als de 2460R, zal dat ook wel goed zitten.

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Er komen hier maar 4 boxen in, dus lijkt me zat :9

Verwijderd

Je zegt dat je goed spul wil hebben. Moet je voor een Clarion of Alpine gaan. Zelf heb ik een Alpine en bevalt me uitstekend. Als je budget niet zo hoog is zou ik een niet al te dure radio nemen en in plaats daarvan wat betere speakers.Ga anders eens bij een speciaalzaak langs.

Succes met het uitzoeken van een nieuwe radio

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Vast wel een leuke ja.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©