Silverado of m'n coolermaster modden?

Pagina: 1
Acties:

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016
ok als ik nog wat meer topics over cooling zie met allerhande idle en stressed temps, ontelbare typenummers en ngo meer andere bijzaken als spacers en pasta dan ga ik echt huilen.... :(

ik heb hier een eenvoudige pc'tje staan. een TB 800 die meestal op 1000 draait. Ik wil nu van het kabaal af en ga eerste de twee ventilators aanpakken.

voor de voeding zit ik te denken aan een vario-fan van papst. Is dat weggegooid geld? Zal ik maar beter een normaal (past) fannetje kopen en deze op 7v laten draaien ofzo?

verder heb ik al een silverado besteld in een soort van opwelling ('t zal de ruis van m'n Pc zijn die m'n denkvermogen beïnvloed..) Deze kan ik nog wel annuleren en anders heb ik toch een afkoelings periode van 30 dagen?
is dat wel slim voor een TB 800@1000? Ik bedoel, is dat niet een beetje overkill? of moet ik een fan adapter hebben en nog een papst 80x80? Ik heb nu een of andere coolermaster.. kan ik daar wat mee doen?

en verder (nee ik weet echt nix van m'n CPU koeling). Kan ik daar nog een spacer bij gebruiken?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 22:20 schreef mpegernie het volgende:

voor de voeding zit ik te denken aan een vario-fan van papst. Is dat weggegooid geld? Zal ik maar beter een normaal (past) fannetje kopen en deze op 7v laten draaien ofzo?
Jah, koop zo'n 19CFM, 12dBa papst fan.. Die hoor je zoizio al niet =)

Enne, wat zijn jouw cpu temps dan?

• mpegernie
Op vrijdag 15 februari 2002 22:24 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
...

Enne, wat zijn jouw cpu temps dan?
daar vraag je me echt wat....
maargoed, ik zal MBM wel weer es uit het stof halen...

iets van 42C... weet ik niet zeker zo...

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• mpegernie
Ik wil nu 2 papsts bestellen (8412 NGML: 80x80, 19dB(A), 45m3/h) en een fan adapter. Heb ik nu nog een spacer nodig? Ik ben aan het bestellen bij perfect systems en die hebben alleen een XP spacer. Kan ik die evt ook gebruiken?

• mpegernie
duzz... spacer of niet?

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:57
spacer maakt qua tempratuur niet veel uit...alleen qua veiligheid dat je de core niet zo beschadigt....

en XP spacer past denk ik niet op Athlon (grote core enzo)

/me System heeft ook een tb800 met coolermaster :)

• mpegernie
Op zaterdag 16 februari 2002 01:05 schreef The System het volgende:
spacer maakt qua tempratuur niet veel uit...alleen qua veiligheid dat je de core niet zo beschadigt....

en XP spacer past denk ik niet op Athlon (grote core enzo)

/me System heeft ook een tb800 met coolermaster :)
hmmm, nou dan laat ik die spacer ff zitten...

BTW: geen last van je Coolermaster? kabaal?

Pagina: 1