Ik heb een dual FCPGA mobo incl. 900 mhz(?) celeron gevonden, er zit wat haarlak op, maar verder alles origineel, ik weet alleen het merk niet.. hoe kom ik hier achter het staat er echt NIET op.
Verwijderd
Gevonden, Abit bp-6.... wat zou ik er nog voor kunnen krijgen?Op vrijdag 15 februari 2002 22:01 schreef RaZoRhEaD het volgende:
- Mobo Id op mobo Id sites opzoeken
- type nummer tussen slots bekijken
- bij bootup staat het er vaak
- extern windows proggie usen voor identificatie
- plaatjes zoeken en vergelijken met layout van je bordje
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Volgens mij is dat spul toch gejatOp vrijdag 15 februari 2002 22:51 schreef MasterDisaster het volgende:
FFe serieus hoe kom je er nou aan ?
Uhh, ken je die uitdrukking echt niet? Van de vrachtwagen gevallen? Hardstikke gejat dus.Op vrijdag 15 februari 2002 22:51 schreef MasterDisaster het volgende:
FFe serieus hoe kom je er nou aan ?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik snapte 'm ook niet direct, als je die uitdrukking nooit hoort (ik hoef nou eenmaal geen gejatte rommel) snap ik ook niet direct wat er wordt bedoelt..later schoot het me te binnen.Op vrijdag 15 februari 2002 22:57 schreef mithalph het volgende:
[..]
Uhh, ken je die uitdrukking echt niet? Van de vrachtwagen gevallen? Hardstikke gejat dus.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
1. Sinds wanneer is vrijdagavond weekend? Dacht dat dat alleen za+zo was?Op vrijdag 15 februari 2002 23:05 schreef Smarron het volgende:
Als hij niet had gezegd dat het van de vrachtwagen was gevallen, was deze discussie er ook niet. Het ging erom om welk bordje dat ging ...
Niet zo mierenn### doen vind ik ... Het is weekend.
en jij koopt zeker ook al je films, muziek en software netjes? Ga toch ergens anders het heilige boontje uithangen manIk snapte 'm ook niet direct, als je die uitdrukking nooit hoort (ik hoef nou eenmaal geen gejatte rommel) snap ik ook niet direct wat er wordt bedoelt..later schoot het me te binnen.
Maar dat dit mag bij de modjes vind ik toch echt wonderbaarlijk!
"People should know when they're conquered..."
Vrijdagavond is zekers weekend!!! Het begint voor velen eigenlijk al vrijdagmiddag.. na een lekkere vrijdagmiddagborrel1. Sinds wanneer is vrijdagavond weekend? Dacht dat dat alleen za+zo was?
Kijk 'ns hoeveel topics er open staan in SU. Volgens mij slapen de modjesOp vrijdag 15 februari 2002 22:59 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Maar dat dit mag bij de modjes vind ik toch echt wonderbaarlijk!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Daar lijkt het aardig op jaOp vrijdag 15 februari 2002 23:14 schreef mithalph het volgende:
[..]
Kijk 'ns hoeveel topics er open staan in SU. Volgens mij slapen de modjes
Verwijderd
Morgen open ik een nieuw topic, over zijn inboedel.Op zaterdag 16 februari 2002 00:18 schreef Paveway het volgende:
[asshole modus]Psst psst..hey vriend... dvd-brandertje kopen... of een huis.. hey amigo...eerlijk spul hoor... is euh...van een zaak die bankroet is gegaan... echt... heb ik geen eerlijk gezicht dan....psst...kopen??[/asshole modus]
SLOTJE!!!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Ik heb wel wat kopietjes van software, maar dat vind ik HEEL wat anders dan gejatte hardware. Software jat je namelijk niet, dat kopieer je. Als iemand de free record shop inrent en met een spel naar buiten komt (zonder er voor betaald te hebben) en vraagt of ik dat wil kopen dan hoef ik dat echt niet te hebben. Als jij een inbreker in je huis krijgt, wat heb je dan liever, dat hij je tv kopieert (het gaat om "stel dat") of dat hij je tv jat?Op vrijdag 15 februari 2002 23:12 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
en jij koopt zeker ook al je films, muziek en software netjes? Ga toch ergens anders het heilige boontje uithangen man. Jatten is fout, maar volgens mij maakt (bijna) iedereen zich er wel een schuldig aan (op software jatten rust blijkbaar een minder taboe dan op hardware, terwijl het soms veeeel waardevoller is. Xnappumniet
)
Verwijderd
Het hoort gewoon niet thuis op GoT. Punt.Op zaterdag 16 februari 2002 00:28 schreef The_Killing_Guide het volgende:
jongens... wat maken we van zo'n klein topicje toch weer zooooo'n groot probleem...sjongeu jongeu zeg...
neem een pilske en doe niet zo moeilijk .hij vraagt gewoon wat het is en wat ie ervoor kan krijgen omdat ie het ergens voor een mooi prijsje vandaan heeft gehaald...und.. heeft hij geluk. dat hebben we niet allemaal nee missien willen we dat ookwel niet allemaal.maar zoniet,waar bemoei je je dan mee ?
Verwijderd
in het princiepe is software kopieren ook jatten..want de maker krijgen er nikz voor. en zij hebben het gemaakt en het is hun ontwerpOp zaterdag 16 februari 2002 00:28 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Ik heb wel wat kopietjes van software, maar dat vind ik HEEL wat anders dan gejatte hardware. Software jat je namelijk niet, dat kopieer je. Als iemand de free record shop inrent en met een spel naar buiten komt (zonder er voor betaald te hebben) en vraagt of ik dat wil kopen dan hoef ik dat echt niet te hebben. Als jij een inbreker in je huis krijgt, wat heb je dan liever, dat hij je tv kopieert (het gaat om "stel dat") of dat hij je tv jat?
Muziek downloaden vind je zeker ook muziek jatten?
Producenten maken geen direct verlies op een kopie van een software, wel een verlaging van de winst/omzet. Als je hardware jat dan is dat meteen verlies (en we gaan het niet over verzekering hebben hier).
Als jij software jatten hetzelfde vind als hardware jatten dan zit er bij jouw volgens mij een steekje los.
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Ik hoop ook dat ie lekker slaaptOp zaterdag 16 februari 2002 00:35 schreef The_Killing_Guide het volgende:
[..]
idd snapt het nog niet helemaal.. hopelijk slaapt ie nog wel ok verder vanachten ligt ie er niet wakker van
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()