Toon posts:

CD-ROM Drive weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok Bigos Problemos (again), Als ik mijn computer opstart dan heb ik nog altijd 2 cd-rom drives (DVD en CDR) maar naar een tijdje als de comp veel info van me CDR leest dan loopt ie vast (het lampje blijft constant knipperen) en in Deze Computer zie ik opeens beide drives niet meer. Is dit een bekend probleem, en zoja hoe kan ik het oplossen, IDE kabels verwisselen had weinig zin :(

Specs:
AMD 1,4 GhZ, ECS K7s5a moederplank, Geforce2, Hitachi GD DVD, IDE CDR/CDRW, 512 MB RAM, 8GB HD (jaja schandalig kweet het), Win XP

Verwijderd

je moet even opnieuw je mb drivers opnieuw instaleren

Verwijderd

en de dma functie in schakele

Verwijderd

[topic=378303/1/25]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:57

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan ook een virus zijn.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

dap_pertje: Vriendelijk verzoek om gebruik te maken van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Oftewel, edit je post. En reply niet 3 keer vlak achter elkaar.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

ide controllers wegpleuren en opnieuw installen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de link naar de topic gevolgd, maar in Windows XP helpt dit absoluut niet, geen upperfilter ofzow te vinden.

DMA instellen weet ik niet waar dat kan in XP.

Iemand nog suggesties of kan ik me driveje in de ,Prullenbak (C) Microsoft, werpen :'(
Pagina: 1