[voodoo2] + [ medal of honor]

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi, ik heb vanmiddag dit spel gekocht.

Op mijn PC doet hij het _perfect_!

Maar als mijn vader hem wil spelen gaat hij niet echt lekker. Laagste instellingen werken zelfs niet ;(

Mijn pa heeft:
256 MB
pii 450
Diamond Fusion 16Mb
voodoo2 12MB
win2k Prof

_________
Maar het spel pakt alleen de fusion. Ik denk dat het onwijs veel zal schelen als ik de Voodoo kaart kan laten werken.

Maar het lukt me niet en ik heb geen idee hoe ik hiervoor kan zorgen!?

Iemand een Idee? Tnx!

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Haal die fusion eruit. zet er een s3 virge(or something like that) in naast de voodo2 en gaan met die banaan!

Dat ís een oplossing. Die fusion is ook niet zo'n geweldige kaart, maar verder heb ik totaal geen idee. Zou het misschien aan je drivers liggen? Hier zijn de off. win2k drivers voor je voodoo2

suc6!

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Volgens mij doet hij het met voodoo 2 ook niet goed. Voodoo 2 is al 4 jaar oud, een MOHAA pas een paar weken, ik weet niet wat jij lekker vind spelen maar ik heb toch het liefst wel zo'n 25 fps op zijn minst.

iRacing Profiel

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Die fusion is een voodoo banshe, en die zal volgens mij toch op zijn minst even snel moeten zijn dan de v2, aangezien die later uitkwam.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
een voodoo banshee was helemaal niet sneller, een banshee had namelijk geen dubbele texture unit meer, en was dus zeker in multitexture games (unreal, quake3) langzamer.

voor de rest is de banshee infeite een voodoo2 met 16 mb en 2d mogelijkheden... ook was de snelheid wat hoger (100 mhz ipv 90 mhz geloof ik).

kan het zo zijn dat die voodoo 2 het niet doet omdat de voodoo2 drivers maar tot directx 7 ondersteunen? volgens mij heeft medal of honor directx 8 nodig....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op zaterdag 16 februari 2002 15:17 schreef qrazi het volgende:
.....

kan het zo zijn dat die voodoo 2 het niet doet omdat de voodoo2 drivers maar tot directx 7 ondersteunen? volgens mij heeft medal of honor directx 8 nodig....
dat maakt helemaal niets uit. die drivers werken met dx7 en ook met dx8 dus dat is het probleem niet.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Mir
  • Niet online
Andere video kaart is niet mogelijk..

En die v2 helpt bij sommige spellen echt heel goed hoor!
dus ik MOET die gewoon aan de praat krijgen!!

Het ligt niet aan de drivers..
Iemand nog een idee?

Verwijderd

Ik heb Medal of Honor nog niet, maar deze is toch op de Return to castle Wolfenstein versie van de Quake3 engine gebaseerd?

De enige manier waarop je op een Voodoo2 RtCW kan draaien is gebruik te maken van de WickedGL drivers die bij het spel zitten, de versie op de wicked3D site is ouder en werkt niet. Ik denk dat deze WickedGL driver ook kan werken voor Medal of Honor, maar dat heb ik nog niet getest.

• Mir
  • Niet online
JA ik geloof dat dat de zelfde zijn

waar haal ik die vandaag? test ik ze wel voor je :P

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ik heb bijde kaarten nog thuis liggen maar weet niet waar de v2 ligt. zou ff moeten zoeken voor om te kijken hoe het werkt en of het werkt.

• Mir
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 22:08 schreef patryk het volgende:
ik heb bijde kaarten nog thuis liggen maar weet niet waar de v2 ligt. zou ff moeten zoeken voor om te kijken hoe het werkt en of het werkt.
Have fun :o

:)
Pagina: 1