Toon posts:

review Coolermaster koelers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb vorige week een reviewtje gemaakt over de coolermaster koelers EP5-6I11 en de DP5-7H53F en het verslag daarvan staat nu op mn site. Misschien wel interessant voor sommigen om naar te kijken, speciaal degenen die liever geen dure koeler aan willen schaffen.

niet om superveel reclame te maken voor mn site maar om bovenstaande reden dus. Misschien kan er iemand ff op de frontpage een nieuws submit voor mij maken?

Dus, vertel me je mening, wat er beter kan/veranderd moet worden aan de review.

bvd, daNpy >:)

Verwijderd

Je site |:(

Verwijderd

http://www.danpy.com/

Hier was een naam voor maar ik ken em niet meer ...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 21:47 schreef De_Leon het volgende:
het huisje mischien??
niet meteen |:( aub, het is je eigen voud (nofi)

edit:
ik zie ineens heel veel andere mensen via nedstat (upc, xs4all, planet inet, etc :) )

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Op vrijdag 15 februari 2002 21:47 schreef De_Leon het volgende:
Dat is de Half life link in zijn sig... |:(
Heb er ook ff naar moeten zoeken ;)

[edit]
tomtie domtie dom.... *nadruk leggend op DOM*
Ik had niet eens gedacht aan het huisje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 21:49 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Dat is de Half life link in zijn sig... |:(
Heb er ook ff naar moeten zoeken ;)
Je kunt dus ook op het huisje klikken (naast edit/quote) deze zit er niet voor niets ;) (zie FAQ >:) )

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Op vrijdag 15 februari 2002 21:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je kunt dus ook op het huisje klikken (naast edit/quote) deze zit er niet voor niets ;) (zie FAQ >:) )
Ik weet wel dat je op het huisje kan klikken :z Gewoon ff niet aan gedacht...... kan, toch...? :?
Khad hem trouwens wel gevonden hoor ;)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40
tips:
* verwerk beide koelers in EEN tabel, lastig vergelijken zo
* namezero? geen geld voor een echt domein? >:)
* 3dmarks scores zijn niet relevant, het gaat je om temperaturen en om geluid (geen metingen gedaan?
* wat is je conclusie?

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Ja sorry had ff niet naged8 }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 21:56 schreef 0siris het volgende:
tips:
* verwerk beide koelers in EEN tabel, lastig vergelijken zo
* namezero? geen geld voor een echt domein? >:)
* wat is je conclusie?
1. dan word de pagina nog groter, en hij is al te groot voor mensen met 800*600 geloof ik :)
2. Geen geld over voor het echte domein ja >:) inet=gratis!
3. dat de DP5 (bijna) niet beter koelt (toch schande-> grotere ventilator+koelblok :( ) maar het testsysteem (mijnes dus ;) ) wel stabieler houdt...

• 0siris
als je nou die 3dmark scores weghaalt, en je maakt de ruimte tussen de cellen kleiner, en je gebruikt een lettertiepje kleiner, gaat het best passen. Maar ik zie nog steeds geen subjectieve geluidsmeting....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 22:01 schreef 0siris het volgende:
als je nou die 3dmark scores weghaalt, en je maakt de ruimte tussen de cellen kleiner, en je gebruikt een lettertiepje kleiner, gaat het best passen. Maar ik zie nog steeds geen subjectieve geluidsmeting....
Daar heb ik ook geen meter voor. Mijn oor is geen dB-meter :P.
Volgens mij maakt deze koeler minder lawaai dan die andere: lagere rpm, grotere koerl-> lager geluid (in HZ dan), maar wel meer volume (schijnbaar)

• 0siris
Op vrijdag 15 februari 2002 22:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen meter voor. Mijn oor is geen dB-meter :P.
Ik denk dat je het concept "subjectief" niet helemaal begrijpt :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 22:06 schreef 0siris het volgende:

[..]

Ik denk dat je het concept "subjectief" niet helemaal begrijpt :P
nu wel :P maar dan nog... ik vind hem ongeveer evenveel lawaai maken, maar ik heb 2 voedingen die er misschien wel weer bovenuit kunnen komen, icm met mn GF2 fan etc...
(1 voedingsfan = nl. brak :( )

maar kan er iemand een nieuwssubmit doen op de frontpage? ik heb daar nl geen inlognaam :( (en geen zin om te reggen ;) )

• 0siris
Op vrijdag 15 februari 2002 22:09 schreef daNpy het volgende:
maar kan er iemand een nieuwssubmit doen op de frontpage? ik heb daar nl geen inlognaam :( (en geen zin om te reggen ;) )
Ik ben je werkster niet! Doe maar mooi zelf. Enne, ik denk persoonlijk dat je review niet van voldoende kwaliteit is in zijn huidige vorm....doe er je voordeel mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 22:19 schreef 0siris het volgende:

[..]

Ik ben je werkster niet!
Dude, rieleks!!
tis maar een vraag, ik dwing niemand >:)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 15 februari 2002 22:19 schreef 0siris het volgende:

[..]

....Enne, ik denk persoonlijk dat je review niet van voldoende kwaliteit is in zijn huidige vorm....doe er je voordeel mee :)
Dat weet ik wel zeker! Die hele site is gewoon lelijk en heeft zelfs een (hint) link naar warez.... |:(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 22:21 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker! Die hele site is gewoon lelijk en heeft zelfs een (hint) link naar warez.... |:(
en bedankt, ik weet niet of je de 1e pagina kan lezen, maar ik ben dus bezig met restylen om het wat professioneler te maken...
Ik loop alleen 4 dagen per week stage, ga naar het HBO, werk 2 avonden on de week over, sleutel nog graag aan mn autootje (CCFL's etc :P) EN heb een vriendin dus om nou te zeggen dat ik tijd heb... nee :P Maar ik heb al het eea in mn hoofd, en probeer zoveel mogelijk eraan te gaan werken (vandaar ook deze review!).

bovendien heb ik ook al meer dan 2000 bezoekers sinds vorig jaar januari, dus sommige mensen vinden het toch intereassant...

Verwijderd

Kloppen die temps wel? Check het verschil in CFM's enzo.. volgens mij werkt die ene met de grotere fan (en daarmee CFM) echt wel beter =)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 22:38 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Kloppen die temps wel? Check het verschil in CFM's enzo.. volgens mij werkt die ene met de grotere fan (en daarmee CFM) echt wel beter =)
ja dat is volgens mij ook. vandaar dat ik hem er nog een keer afhaal. (daar heb je wel speciaal gereedschap voor nodig, klote clip die erop zit :( )
hoppen dat de temps dan beter worden.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 22:41 schreef daNpy het volgende:

[..]

ja dat is volgens mij ook. vandaar dat ik hem er nog een keer afhaal. (daar heb je wel speciaal gereedschap voor nodig, klote clip die erop zit :( )
hoppen dat de temps dan beter worden.
Oke, schop dit topic dan maar ff als het online staat :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 22:42 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Oke, schop dit topic dan maar ff als het online staat :P
jah, zal ik zeker doen :)
maar zoals je al kan lezen onder de conclusie was ik dat al van plan, en misschien schaf ik zelfs een Volcano 7 aan. deze lijken me toch weer iets beter :)

Maareh morgen ff aan me auto sroeven ipv me PC
Pagina: 1