LCD panel voor een notebook, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 00:34
Waar kan je losse LCD schermen kopen voor notebooks?
Ik heb een Compaq E500 met 13,3" TFT scherm die is gebarsten. Deze is wellicht te maken als ik tegen zo'n schermpje aan zou lopen. Wie weet waar ik kan zou maken of zoiets?!

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Gebarsten LCD's zijn zekerz niet onder garantie te krijgen ... Die dingen kosten rond de 1000 euro .. Het beste wat je kan doen is de hele notebook verkopen .. En als je dat doet heb ik wel intresse.. :) mail me @ dutchmannld@hotmail.com

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

• Charlie932
Hiermee vertel je me helaas niks nieuws DutchMan. Toch zou ik zelf als ik zo'n los paneeltje heb deze er wel in krijgen, maar ja waar koop je zoiets, en dan liefst goedkoper dan 1000 euro natuurlijk.

Anders mag je de PC best van me overnemen hoor, het betreft een Pentium III 500Mhz, met 128mb geheugen en een 6Gb HD, intern 56K modem en geluidskaart en uiteraard cdromspeler (geloof 24 speed). De HD is desnoods binnen 2 minuten te vervangen door een groter exemplaar. Allen het schermpje he, die is helaas defect. Met een extern scherm heb je een geweldig en stabiel snel PeeCeetje.

Doe maar een leuk bod, zal ik er eens over denken ;)

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op Ebay.com staan veel reserve onderdelen voor laptops, ook schermen dus. Zoeken op LCD & Compaq levert 38 losse LCD schermen op. Misschien zit er iets voor je tussen ?

• Charlie932
Tjee Masaman, je bent geweldig, daar staat naar aller waarschijnlijkheid wel een schermpje tussen die gaat werken. Het is mij alleen niet duidelijk hoe ik dingen kan kopen van Ebay.com
Weet jij hoe dit werkt? Of iemand anders misschien?
Verder iemand ervaring met Ebay.com?
:?

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 13:41
Is het inmiddels al gelukt Charlie?

Anders kan www.microfix.nl hem vast leveren.
(alleen ik vind 420 euro voor de mijne nog te duur)

Als je zelf een beter adres hebt gevonden wil ik het wel ff weten want:

Ik ben ook op zoek naar een 13,3" LCD (1024x768) voor m'n Dell laptop.
Ik heb het scherm echter gedeeltelijk kunnen repareren (er zit geen barst in bij mij ;) ) en wil hem nu eerst nog proberen verder te maken.
(Er zitten nog een paar verticale strepen in het beeld)

Als je dat gebarsten scherm nog hebt, ben ik zeer ge-interesseerd om hem over te nemen om te proberen die "flatcabeltjes op het glas" over te zetten.
(m'n email staat in m'n profiel ;) )

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Denk niet dat dat gaat lukken zonder je scherm verder te vernielen :)

Verwijderd

Simba schreef op 12 december 2002 @ 00:41:
Is het inmiddels al gelukt Charlie?

Anders kan www.microfix.nl hem vast leveren.
(alleen ik vind 420 euro voor de mijne nog te duur)

Als je zelf een beter adres hebt gevonden wil ik het wel ff weten want:

Ik ben ook op zoek naar een 13,3" LCD (1024x768) voor m'n Dell laptop.
Ik heb het scherm echter gedeeltelijk kunnen repareren (er zit geen barst in bij mij ;) ) en wil hem nu eerst nog proberen verder te maken.
(Er zitten nog een paar verticale strepen in het beeld)

Als je dat gebarsten scherm nog hebt, ben ik zeer ge-interesseerd om hem over te nemen om te proberen die "flatcabeltjes op het glas" over te zetten.
(m'n email staat in m'n profiel ;) )
Ik heb ook problemen met mijn Dell Latitude LCD scherm (net zoals vele anderen na een aantal jaar), bij mij ligt het zo goed als zeker aan de LCD Interface Cable. Deze is zelf te vervangen (mbv de service manual goed te doen), maar ik moet alleen nog, voor een redelijke prijs, aan zo'n kabel zien te komen.

Microfix heb ik gemaild en die kunnen hem fixen voor 150 euro, maar dat vind ik nog te duur voor zo'n oude laptop (P2 - 366, 196 MB, 4.3 gb), daarom wil ik het zelf wel maken.

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 13:41
Als ik een goed scherm vind voor de mijne en ik heb dat kabeltje over, dan laat ik het wel ff weten ;)

Verwijderd

Probeer het eens bij Flectiondirect.com .
Trage en vreemde site , maar die doen aan refurbishment
mischien dat die wat hebben liggen .
Pagina: 1