Toon posts:

hellluuppp! videokaartprobleem???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen..ik zit sinds kort met een vervelend probleem..contineu loop t mn pc vast en bevriest mn beeld...als in windows menu's open of mappen open..boem! vast..of ik start een spel op...is ie aan t inladen..boem..vastgelopen..zelfs net toen ik dit bericht was aan t schrijven liep ie een keer vast...start ie vanzelf op en zegt: t apparaat voor de beeldweergave kon de opbouw niet verwerken.. driver probleem dacht ik, dus nieuwste drivers gedownload..jammer,nog steeds t zelfde..ondertussen heb ik alle beschikbare drivers geprobeerd zowel die van nvidia alsook van de kaartfabrikant asus..t probleem blijft..mn pc werkgeheugen getest,werkt ok...directx laten zoeken naar fouten..niks! t probleem blijft..vastlopen in windows..vastlopen met laden spel..zodra de game moet beginnen..boem!..wie kan me helpen..een collega van mij zeidat t waarschijnlijk toch de kaart is en dat misschien een geheugenmodul op de kaart beschadigd of kapot is...?
mn specs: pentium 3 700 mgh
768 sd ram
windows xp 2002 prof
asus 6800 ddr 64mb
driver nv4-disp.ddl
23.11
geluidskaart creative sb live Value
ook heb ik een probleem met t juist e drivers installeren v die geluidskaart...

• Libido
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De vga-kaart in een andere PC testen of een andere vga kaart (oude of 1tje lenen) in je PC duwen om te kijken of dan de problemen weg zijn.

Succes

Verwijderd

Erg enthousiaste topictitel ;)

Maar probeer eens een schone install van je besturingssysteem om dat iedergeval uit te sluiten. Suc6.