hoe zou je zoiets in het frontje van je pc kunnen inbouwen? Een paar gaatjes frezen voor usb+stekkertjes, maar hoe zet je alles dan vast?
Verwijderd
Ik zie op dat fototje dat er gaatjes in dat printplaatje zitten, dus daar kan je best al hoekjes op maken...
Voor de gaten zou ik eerst een nauwkeurig malletje maken en heeeeeel fijn uitboren en desnoods beetje bij dremelen..
De hoekjes aan de binnenzijde vastkleven met twee componenten lijm (iets dat echt oerehard wordt)
en klaar is kees, of henk of piet maakt niet uit wie....
Voor de gaten zou ik eerst een nauwkeurig malletje maken en heeeeeel fijn uitboren en desnoods beetje bij dremelen..
De hoekjes aan de binnenzijde vastkleven met twee componenten lijm (iets dat echt oerehard wordt)
ok bedankt voor de informatieOp vrijdag 15 februari 2002 21:25 schreef Cordobasdi het volgende:
Ik zie op dat fototje dat er gaatjes in dat printplaatje zitten, dus daar kan je best al hoekjes op maken...
je kan natuurlijk ook de kast opkeren
duuu....
goedkoop, snel, makkelijk(als je wieltjes heb, en lange kabels.....)
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Verwijderd
Opkeren?Op vrijdag 15 februari 2002 22:11 schreef the_virus het volgende:
je kan natuurlijk ook de kast opkerenduuu....
Verder is het wel een leuk dingetje, alleen ik heb liever geen kabels aan de voorkant van mn pc, en ook niks dat daar aangesloten moet worden, dus niet voor mij
hollants is ons goeie vakjes
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Pagina: 1