• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:15

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik moet er binnenkort ook aan, een juppenspeeltje...

Maar als er nou iets is waar ik *geen* verstand van heb, dan is het wel mobieltje telefoons.

Waarschijnlijk zal ik zelf niet zo denderend veel of lang bellen, en vaker zelf gebeld worden.
Daarnaast wil ik dan wel weer een leuk telefoontje, een Nokia'tje ofzo... Ik hoef geen ranzig 007-apparaat ofzo...
Wel zo eentje waarin je je eigen melodietjes en logotjes kunt pleuren graag Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

En dan het abonnement.. Daar heb ik ook geen verstand van, dus leg mij vooral uit *waarom* ik een bepaald abo moet nemen...

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Zo te horen zou ik voor de Nokia 3210 (dat grijze ding van de reklame van sail)
Je hebt zowiezo frontjes, en je kan zelf melodietjes er in doen. Je kan ook picture msging doen, maar of je de logo's kan veranderen....

Als je voornamelijk zelf gebelt wordt, zou ik gewoon een pre-paid kopen. kost je 25 piek per jaar (abbo "live" houden) en je bent altijd bereikbaar. ALs je toch veel gaat bellen, zou ik naar een ben abbotje uitkijken. Dan betaal je abbo en daarvoor kan je ook bellen. bv: 15 piek p/maand, kan je 15 piek p/m bellen. is dan geloof ik 50ct p/min. Gewoon wat winkeltjes afgaan!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Operator logo's zijn aan te passen op Nokia 3210 (eigenlijk bij bijna Nokia's alle vanaf 5110 )

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39
Of doe zoals ik,

Je koopt ergens goedkoop zo'n prepaid (nokia 3210 iets van 250-300 piek incl beltegoed).

Dit bel je allemaal lekker op, je laat je telefoon unlocken - even letten op softwareversie - (het mag nog, kijk maar op www.cyberlaw.nl) en dan neem je een internet abonnement van bijvoorbeeld www.gsm.nl of www.gomobile of www.telecom.nu .

Ik heb nu een libertel budget (ik bel veel lokaal) en betaal geen abo-kosten, die krijg je namelijk van de betreffende organisatie terug omdat je al een telefoon hebt en je die niet hoeft terug betalen via je abonnementsgeld.

Voor vragen, mail me maar ff
Greetz
Victor

Stay safe

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ok, ik dacht zowiezo al aan prepaid, maar hoeveel kost die nokia 3210 ongeveer nieuw, standaard in de winkel...

Verwijderd

hangt ervanaf welk netwerk je wil

kpn 349-
libtel 349
ben 299
dutchtone geen idee (zal wel tussen 300-350 liggen)

dus hangt er gewoon vanaf welk netwerk je wilt

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
huh? Dus hoe duur de _telefoon_ is, hangt af van welk netwerk?

lekker vaag...

Verwijderd

Neej hoor, de kwaliteit is niet bij alle netwerken hetzelfde.

/me gaat zaterdag ook een 3210 halen, zeer waarschijnlijk met kpn prepaid gedoe

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ok, maar kun je dan nergens gewoon een telefoon kopen zonder abo erbij?
Dus puur voor de telefoon betalen...

En dan ergens zo'n prepaid geval halen?

Pagina: 1