Toon posts:

IRC Klined

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus al 5 dagen gebanned van alle DALnet servers omdat een of andere abbonnee van Casema / Wanadoo zich heeft misdragen. Hierdoor zijn alle Casema / Wanadoo mensen schijnbaar gebanned want ben niet de enige. Ik heb al gemailed naar kline@dal.net maarja daar komt na 4 dagen neit echt een reactie van terug. Wat moet ik doen zodat ik er weer op kan ?
*** Connecting to 151.189.12.24 (6665)
-matrix.de.eu.dal.net- *** Looking up your hostname...
-matrix.de.eu.dal.net- *** Checking Ident
*** Identd request from 151.189.12.24
*** Identd replied: 4314, 6665 : USERID : WINDOWS : raistlin
-matrix.de.eu.dal.net- *** Found your hostname
-matrix.de.eu.dal.net- *** Got Ident response
You have been Autokilled.
-matrix.de.eu.dal.net- *** You are not welcome on this network.
-matrix.de.eu.dal.net- *** Autokilled for [exp/comp] Too many compromised clients from this domain. go to http://kline.dal.net/exploits/ for more information [AKILL ID:1013518103K-a] (2002/02/12 14.18)
-matrix.de.eu.dal.net- *** Your hostmask is Arminnn!raistlin@19dyn166.com21.casema.net
-matrix.de.eu.dal.net- *** For more information, please mail kline@dal.net and include everything shown here.
Closing Link: 0.0.0.0 ([exp/comp] Too many compromised clients from this domain. go to http://kline.dal.net/exploits/ for more information [AKILL ID:1013518103K-a] (2002/02/12 14.18))
*** Disconnected

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
1) Dit hoort in /4 (Hee, dat met nummers smijten voelt goed *D)
2) Er is niets aan te doen behalve (je provider en) de IRC-server te mailen en het uit te leggen
3) Oh ja, je kunt eventueel ook een andere provider nemen :z

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Is niks aan te doen, gewoon andere (Dalnet) server pakken.. een K-line geldt maar voor 1 server..

Verwijderd

Topicstarter
Nope niet waar, ik kan op geen een DALnet en EFnet server meer...

Verwijderd

je kan idd een global kill krijgen (op sommige netwerken. weet niet of dat voor jouw net geldt).

mail eens naar irc admins, leg je situatie uit, en vraag om opheldering/oplossing.

succes

--edit--

niet gezien dat je al gemailed had.

je zou kunnen vragen aan een kennis of hij op 't netwerk eens gaat vragen waarom er niet op de mail gereageerd wordt, of waarom je ge-k-lined bent.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->IT

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
*** Connecting to twisted.ma.us.dal.net (7001)
-
-tiscali.uk.eu.dal.net- *** Looking up your hostname...
-
-tiscali.uk.eu.dal.net- *** Checking Ident
-
-tiscali.uk.eu.dal.net- *** No Ident response
-
-tiscali.uk.eu.dal.net- *** Found your hostname
-
Welcome to the DALnet IRC Network [Airwolf]!~attilla@p3391.vwr.wanadoo.nl
Your host is tiscali.uk.eu.dal.net[@0.0.0.0], running version bahamut-1.4(32)
This server was created Wed Feb 6 2002 at 16:20:41 GMT
tiscali.uk.eu.dal.net bahamut-1.4(32) oiwscrknfydaAbghe biklLmMnoprRstvc
NOQUIT WATCH=128 SAFELIST MODES=6 MAXCHANNELS=24 MAXBANS=100 NICKLEN=30 TOPICLEN=307 KICKLEN=307 CHANTYPES=&# PREFIX=(ov)@+ NETWORK=DALnet SILENCE=10 are available on this server
-
There are 2217 users and 105023 invisible on 28 servers
78 IRC Operators online
37531 channels formed
I have 7847 clients and 1 servers
-
Current local users: 7847 Max: 14648
Current global users: 107240 Max: 113522
-
-tiscali.uk.eu.dal.net- *** Notice -- motd was last changed at 20/1/2002 14:12
-
-tiscali.uk.eu.dal.net- *** Notice -- Please read the motd if you haven't read it

bla bla bla

ik kom der dus wel in met wanadoo.

heb jij adsl of of kabel (hebben die een static ip :? )

als je een static ip heb dan is er toch echt iets van jou computer gebeurt en dan moet je niet hier komen zeiken wat kan ik er aan doen.

maar als er niks is gebeurt dan vind ik het vreemd dat je een k-line (g-line) krijgt.

er is ook een commando dat je alle k-lines te zien krijgt maar die weet ik niet meer.

Verwijderd

Ik had dit 3 dagen geleden ook. Maar sinds gisteren kan ik weer op dalnet :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Op vrijdag 15 februari 2002 22:40 schreef Attilla het volgende:

bla bla bla

ik kom der dus wel in met wanadoo.

heb jij adsl of of kabel (hebben die een static ip :? )

als je een static ip heb dan is er toch echt iets van jou computer gebeurt en dan moet je niet hier komen zeiken wat kan ik er aan doen.

maar als er niks is gebeurt dan vind ik het vreemd dat je een k-line (g-line) krijgt.

er is ook een commando dat je alle k-lines te zien krijgt maar die weet ik niet meer.
Ja duh, hij heeft casema.net en jij wanadoo.nl.. Ze hebben gewoon een k-line gezet op casema.net, waarschijnlijk een (of meerdere) vervelende users die echt hebben lopen kloten.. Heb vroeger ook wel meegemaakt dat er een ban op multiweb.nl stond.. Kan je verder vrij weinig aan doen.. Gewoon een andere Dalnet server zoeken want een k-line geldt maar voor 1 server (itt een g-line)....

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 15 februari 2002 22:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja duh, hij heeft casema.net en jij wanadoo.nl.. Ze hebben gewoon een k-line gezet op casema.net, waarschijnlijk een (of meerdere) vervelende users die echt hebben lopen kloten.. Heb vroeger ook wel meegemaakt dat er een ban op multiweb.nl stond.. Kan je verder vrij weinig aan doen.. Gewoon een andere Dalnet server zoeken want een k-line geldt maar voor 1 server (itt een g-line)....
Ik ben dus al 5 dagen gebanned van alle DALnet servers omdat een of andere abbonnee van Casema / Wanadoo zich heeft misdragen. Hierdoor zijn alle Casema / Wanadoo mensen schijnbaar gebanned want ben niet de enige. Ik heb al gemailed naar kline@dal.net maarja daar komt na 4 dagen neit echt een reactie van terug. Wat moet ik doen zodat ik er weer op kan ?
vind je het raar dat ik dat dacht dan ?
Pagina: 1