[smoothy] ftp install probs

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
ik heb smoothwall 0.9.9SE en wil een ftp install doen, omdat mijn to-be router niet wil booten met CDROM.
Dus: ik booten van schijfjes, driver disk erin nadat ie erom gevraagd heeft, proben naar een kaartje...ik helemaal blij, maar downloaden van m'n ftp server ho maar :(

Tien verschillende ftp servers geprobeerd, een paar verschillende netwerkkaarten, steeds de melding failed to download :(

Wat kan ik nu nog proberen? smoothwall heeft drivers ingebouwd die gewoon met m'n kaart moeten werken.

ieeeepppppp :P

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Je kan toch gewoon een boot diskette maken en als ie opstart vraagt ie zelf voor de cd-rom in het station te plaatsen en gaat em die mounten en gebruiken.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Dat gaat niet, de computer komt niet voorbij het tellen van de hoeveelheid geheugen als je er een CDROM in duwt.
Van het laden van een willekeurig OS is dus geen sprake.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:38
Op vrijdag 15 februari 2002 21:49 schreef VROEM! het volgende:
Dat gaat niet, de computer komt niet voorbij het tellen van de hoeveelheid geheugen als je er een CDROM in duwt.
Van het laden van een willekeurig OS is dus geen sprake.
En als je een bootdiskette maakt, vervolgens deze erindoet, computer aan, wachten tot hij voor cd vraagt en DAN PAS de cd erin doet?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
De computer post niet zodra de IDE stekker van de CDROM erin zit.

Na het posten een IDE stekker erin hangen lijkt me niet zo slim eerlijk gezegd...