Ik heb de Pioneer DEH-P7400MP (autoradio + mp3)

Pagina: 1
Acties:
  • 972 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 11:56
Zoals gezegd heb ik deze radio sinds een dag in bezit en ik kan hem iedereen zeker aanraden!!

Als er nog mensen zijn die twijfelen over deze radio kunnen ze rustig (niet te ingewikkelde) vraagjes stellen in dit draadje!!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

jasjenl

Liab A Tymo

Simpel vraagje dan: wat kostte 'ie?

• CypherMK
Op zaterdag 16 februari 2002 02:38 schreef jasjenl het volgende:
Simpel vraagje dan: wat kostte 'ie?
Hmmm, moeilijke vraag..... :)

Ik heb er €423 voor betaald bij een lokale dealer.

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
het schijnt dat hij een hoge wachttjd heeft tussen de mp3 nummers, klopt dat? Dus dan rond de 5 sec.

Kan je verder nog een paar leuke dingen over dit speeltje vertellen, ik wil hem namelijk ook gaan kopen, en dan zijn positieve reacties altijd leuk.

alvast bedankt,

Canon Digital Ixus V2

Verwijderd

Dikke mik!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 17:37
kenwood mp6090r rulez ook zwaar! :)

Verwijderd

Hmmmm... te veel geld voor muziek in je auto...

Die dingen gaan nog vet zakken in prijs.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14

Magic666

No one's neighbour!

Op maandag 18 februari 2002 23:15 schreef _MB_ het volgende:
het schijnt dat hij een hoge wachttjd heeft tussen de mp3 nummers, klopt dat? Dus dan rond de 5 sec.

Kan je verder nog een paar leuke dingen over dit speeltje vertellen, ik wil hem namelijk ook gaan kopen, en dan zijn positieve reacties altijd leuk.

alvast bedankt,
5 sec? ondanks dat je op 0 sec tussenruimte brand?
Dat zou een domper zijn......

• _MB_
dat schijnt aan de processor in de radio te liggen, en dat schijn je niet te kunnen wijzigen.

Kijk anders op deze site, is een engelse site. maar daar kan je veel info vandaan halen.

http://pub56.ezboard.com/fhighwaymp3frm32

Canon Digital Ixus V2

Verwijderd

Ik heb hem ook sinds kort. Kost een paar cente.. maar ach... Doch even een vraagje. Hoe krijg je mp3 tracks op volgorde? Hij gooit ze namelijk allemaal doorelkaar, erg vervelend. Dus met welk proggie brand jij je mp3 ceedee's????

(oh en ik heb hem NIET op shuffle)

Alvast bedankt

Mighty Warrior

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op dinsdag 19 februari 2002 22:46 schreef _MB_ het volgende:
dat schijnt aan de processor in de radio te liggen, en dat schijn je niet te kunnen wijzigen.

Kijk anders op deze site, is een engelse site. maar daar kan je veel info vandaan halen.

http://pub56.ezboard.com/fhighwaymp3frm32
damn! Iedereen klaagt erover! 5 sec is wel errug irritant!
Dan maar toch voor de JVC......??

• PuckStar
Op woensdag 20 februari 2002 11:51 schreef wjp79 het volgende:
Ik heb hem ook sinds kort. Kost een paar cente.. maar ach... Doch even een vraagje. Hoe krijg je mp3 tracks op volgorde? Hij gooit ze namelijk allemaal doorelkaar, erg vervelend. Dus met welk proggie brand jij je mp3 ceedee's????

(oh en ik heb hem NIET op shuffle)

Alvast bedankt

Mighty Warrior
probeer je mp3's is te nummeren.
dus als filename: 01_liedje1.mp3 etc.
dat werkt bij mij in ieder geval.
hij brandt en leest ze namelijk in alfabetische volgorde

Verwijderd

Hij speelt ze waarschijnlijk alfabetisch af op ID3-tag, en niet op filename.

• paerad
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 16:42
WAAR voor E399/E433 ??? in de pricewatch kom ik alleen in duitsland uit en weet niet of dit slim is kwa service etc?

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op donderdag 21 februari 2002 00:21 schreef PuckStar het volgende:

[..]

probeer je mp3's is te nummeren.
dus als filename: 01_liedje1.mp3 etc.
dat werkt bij mij in ieder geval.
hij brandt en leest ze namelijk in alfabetische volgorde
Maar je houdt de 5 seconden stilte tussen de nummers! :(
Weet iemand of de JVC dat heeft?

• PuckStar
ik heb de kenwood en ik weet niet hoeveel seconden die een stilte heeft, maar ieder geval geen 5 seconden.
wat ik zelf doe om die stilte niet te hebben (bijvoorbeeld in een liveset, of als ik een concert heb) is gewoon de mp3's aan elkaar plakken zodat je 1 grote mp3 overhoudt.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ondersteunt ie ook directories ofzo? Dat je je muziek een beetje kunt ordenen, verschillende albums enzo.
Owja.. PIX :)

• PuckStar
Op donderdag 21 februari 2002 12:32 schreef Bigs het volgende:
Ondersteunt ie ook directories ofzo? Dat je je muziek een beetje kunt ordenen, verschillende albums enzo.
PIX!?

uhm maar ja hij ondersteund ook directories etc. (de kenwood waar ik het over heb dus hè)
hier kun je de manual vinden
http://www.kenwoodeurope.com/download/manuals/car/KDC-MP6090R.pdf

• _MB_
die pioneer ondersteund dat ook.

Canon Digital Ixus V2

• CypherMK
Er zit inderdaad een pauze tussen de liedjes. Ongeveer 4 seconden. Ik heb hem wel altijd op shuffle staan. Ik irriteer me er in ieder geval niet aan, maar ja, dat is ieder voor zich natuurlijk.

• CypherMK
Op donderdag 21 februari 2002 12:32 schreef Bigs het volgende:
Zeker weten!! Ik geloof tot 8 directories diep.

• _MB_
Ik heb nu pas een leuke site. Daar staan plaatjes op van de:DEH-7400MP, 8400, 840, 9400 en de 940 op. vooral die 940 is erg mooi. Die heeft 2 regels voor teks (naam,artiest,titel) en dan dat met 32 tekens.

dit is de link:

http://members6.clubphoto.com/citizenx539208/680861/guest.phtml

geniet.

Canon Digital Ixus V2

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op donderdag 21 februari 2002 12:20 schreef PuckStar het volgende:
ik heb de kenwood en ik weet niet hoeveel seconden die een stilte heeft, maar ieder geval geen 5 seconden.
wat ik zelf doe om die stilte niet te hebben (bijvoorbeeld in een liveset, of als ik een concert heb) is gewoon de mp3's aan elkaar plakken zodat je 1 grote mp3 overhoudt.
Nadeel daar van is dat je niet naar een volgend nummer kunt skippen...... toch?

Die 8400 is wel :9~ Was die 9400 niet met een hd erin?

Nu ga ik toch twijfelen...... toch die pioneer? Of toch maar de JVC? Of toch de Kenwood....... :?

• _MB_
ik vind persoonlijk die pioneers veel mooier en ze hebben ook veel meer funties. Ze hebben alle funties die je nodig hebt. Enige nadeel is die 5 sec. Verder vind ik ze dus mooier omdat ze totaal symeetrisch zijn, en daardoor veel overzichtelijker. Die kenwood's zijn veel drukker, dus die vallen voor mij al af. Dan blijft de JVC en de Pioneer over. Dan vind ik dat de pioneer er ff beter uitziet dan de jvc, vanwege dat symeetrische. En de pioneer heeft er een 4x mosfet versterker inzitten, wat ook erg goed is. Dus ik hoop dat de 8400 en de 9400 binnenkort uitkomen, want dan wordt de 7400 ook weer goedkoper.

Ik weet niet of de 9400 met harddisk is, maar ik denk het niet.

Dus PIONEER. :9~

Canon Digital Ixus V2

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36
Op vrijdag 22 februari 2002 15:09 schreef _MB_ het volgende:
ik vind persoonlijk die pioneers veel mooier en ze hebben ook veel meer funties. Ze hebben alle funties die je nodig hebt. Enige nadeel is die 5 sec. Verder vind ik ze dus mooier omdat ze totaal symeetrisch zijn, en daardoor veel overzichtelijker. Die kenwood's zijn veel drukker, dus die vallen voor mij al af. Dan blijft de JVC en de Pioneer over. Dan vind ik dat de pioneer er ff beter uitziet dan de jvc, vanwege dat symeetrische. En de pioneer heeft er een 4x mosfet versterker inzitten, wat ook erg goed is. Dus ik hoop dat de 8400 en de 9400 binnenkort uitkomen, want dan wordt de 7400 ook weer goedkoper.

Sjee ik ben dus niet de enige die er zo over denkt :)
Ik vind die kenwood niet lelijk ofzo, maar hij is inderdaad zo druk. Die pioneer ziet er veel rusiger uit en mooi in 'balans'.
Wel een beetje prijzig speeltje, maar ik wil 'm toch heel erg graag gaan kopen omdat ik behoorlijk veel in de auto zit en altijd behoefte heb aan muziek. Scheelt trouwens ook weer kloten met de wisselaar enzo die ik nu heb. Gewoon CD'tje volpompen met MP3 en gaan met die banaan :)
Die 5 seconden pauze neem ik maar op de koop toe.

Vanavond of morgen maar eens kijken of ik 'm ergens kan vinden voor een beetje gunstige prijs.

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:09 schreef _MB_ het volgende:

Ik heb toen eens gelezen dat er wel een pioneer mp3 autoradio met HD uit zou komen. Was nog niet bekend wat voor aansluiting ze op de radio zelf wilden maken.
Zou natuurlijk wel vet zijn, ff met nootboek via firewire wat livesets uploaden naar je headset :) :)
Anyway, mijn volgende radio wordt sowiezo een pioneer mp3 radio :)

• _MB_
Die andere zijn inderdaad niet lelijk maar onduidelijk.

Het mooie aan die DEH-940(0)MP is dat die heel veel (32) leestekens op het display kunnen laten zien. En die 940 zelfs in 2 regels. Dus dan is het weer veel duidelijker. Maar ik denk dat die 7400 ook duidelijk genoeg is.

Als die 940(0) met harddisk is koop ik hem niet, want ik vind dat branden op cd veel makkelijker. Maar voordat die op de markt komt is het al 2003 denk ik. Ze zijn allemaal mooi, maar ook heel duur, dus das ff sparen.

Kan iemand die die 7400 al heeft misschien iets over dat display vertellen? hoe duidelijk hij is, met namen. titels, artiest, etc. Hij heeft 16 tekens dat weet ik, maaar is dat genoeg?

Canon Digital Ixus V2

• CypherMK
Op vrijdag 22 februari 2002 18:17 schreef _MB_ het volgende:

Kan iemand die die 7400 al heeft misschien iets over dat display vertellen? hoe duidelijk hij is, met namen. titels, artiest, etc. Hij heeft 16 tekens dat weet ik, maaar is dat genoeg?
16 tekens is vrij kort. Ik heb dus vaker dat nummers er niet helemaal oppassen. Daarvoor zit er een knopje, die je best lang moet indrukken, waarmee je de titel kunt laten voorbijscrollen. Alleen dat doet ie bij het volgende nummer weer niet. Moet je dus weer die knop gebruiken.
Maar ja, de meeste nummers herken ik toch, als ik de eerste seconde gehoord heb.

• PuckStar
als jullie het over het plaatje op deze pagina hebben: http://www.kenwoodeurope.com/products/caraudio-list.asp?sif2=4&sif3=23&pid=96 van de kenwood mp6090r kan ik je zeggen dat het er niet zo druk uit hoeft te zien.
ikzelf heb de kleur van de knopjes op zacht groen staan, dus is minder druk dan rood.
en de onderkant van het display (dus onder de tekstregel) kun je uit zetten (dus dat je het niet ziet) en dat maakt het ook een stuk rustiger.

en het is ook nog een vrij goedkope mp3 autocdspeler.
maargoed, ik heb die andere niet echt gezien of gehoord dussssss

oh en als antwoord op degene die het heeft over skippen, ja dan zijn het dus toch meer afzonderlijke nummers, en maakt die 2 seconden ook niet uit lijkt me. (bij de kenwood zit er zo'n 2sec tussen, maar dat hangt ook af van hoeveel mp3 files je op je cd hebt staan)

• _MB_
voordat die 9400 of 8400 uitkomen zijn we al bejaard, dus dan maar met die 16 tekens genoegen nemen denk ik. Je herkend die nummer toch wel.

Canon Digital Ixus V2

Verwijderd

Hmm sorrie voor de schop omhoog, maar waar is dit ding (pioneer)in hemelsnaam te koop?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:53
Kijk in pricewatch onder MP3 en je ziet hem staan.

Ik zit nog steeds heftig te twijfelen tussen de sony (iets minder mooi) of de Pioneer (5 seconden tussen en nummers).

Weet iemand hoeveel tijd er op een normale cd tussen de nummers zitten?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Weet iemand ook hoe gevoelig de Pioneer is, heb nu een Aiwa Mp3/cd-speler in mijn auto zitten, en bij het minste slaat hij al over. Heb hier vroeger een normale Pioneer cd-speler in gehad en deze had nergens last van.

Ben nu dus van plan om deze Pioneer te kopen, maar wil wel weten of mijn probleem hiermee is opgelost.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op donderdag 28 maart 2002 15:07 schreef Macer het volgende:
Kijk in pricewatch onder MP3 en je ziet hem staan.

Ik zit nog steeds heftig te twijfelen tussen de sony (iets minder mooi) of de Pioneer (5 seconden tussen en nummers).

Weet iemand hoeveel tijd er op een normale cd tussen de nummers zitten?
De Sony minder mooi? Nee toch... ;)
Bij de Sony is de stile tussen de mp3nummers minder dan een seconde maar bij vloeiende overgangen dus wel hoorbaar.
Bij een normale cd gaat ie gewoon vrolijk door.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op vrijdag 29 maart 2002 01:45 schreef EnygmA het volgende:
Weet iemand ook hoe gevoelig de Pioneer is, heb nu een Aiwa Mp3/cd-speler in mijn auto zitten, en bij het minste slaat hij al over. Heb hier vroeger een normale Pioneer cd-speler in gehad en deze had nergens last van.

Ben nu dus van plan om deze Pioneer te kopen, maar wil wel weten of mijn probleem hiermee is opgelost.
De Sony heeft G-protection....en die is niet over te slaan! Ze zijn hier de weg aan het verbouwen en het zit vol met gaten en hobbels, de Sony speelt rustig door!

• M@cer
Op vrijdag 29 maart 2002 09:21 schreef Magic666 het volgende:

[..]

De Sony minder mooi? Nee toch... ;)
Op zich ziet die Sony er wel mooi uit, ze hadden alleen die knoppen ff anders moeten maken..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

tis wennen, maar de knoppen zijn echt relaxed!
Je draait zo naar een volgend/vorig nummer. Ik vond dat bij de clarion ook lekker.

Mijn oude Philips had alleen maar drukknoppen en eerlijk is eerlijk: geef mij de draaiknoppen maar.

Maar je moet hem maar eens bekijken in de winkel.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 09:22 schreef Magic666 het volgende:

[..]

De Sony heeft G-protection....en die is niet over te slaan! Ze zijn hier de weg aan het verbouwen en het zit vol met gaten en hobbels, de Sony speelt rustig door!
Ok, heel leuk dat de Sony dit heeft. Maar ik wou het eigenlijk van de Pioneer weten.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

sorry......

Verwijderd

Ik gaat de Pioneer ook kopen
ik ga het op de zwarte markt in Beverwijk proberen
daar schijnt ie voor ongeveer 400 euro te liggen
of ietsie meer
maar dat vind ik een mooie prijs
en ik denk dat het minimaal nog wel een paar maanden duurt voordat de prijs gaat zaken, en daar ga ik niet op wachten

maar kan iemand nou zeggen of het echt zo erg is met die 5 sec. tussen de nummers

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

das toch heel simpel?
zet een nummer op wacht tot ie afgelopen is en druk op pause...wacht 5 seconden en laat het volgende nummer beginnen. Doe dat een paar nummers lang en je weet het antwoord....

• M@cer
Op vrijdag 29 maart 2002 17:09 schreef TomG60 het volgende:

ik ga het op de zwarte markt in Beverwijk proberen
daar schijnt ie voor ongeveer 400 euro te liggen
of ietsie meer
Als je toch bent geweest laat ff een berichtje achter hoe duur ie is in Beverwijk, we zijn benieuwd

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-10 22:22
Ik had een Lenco CS-200 gekocht, maar die ruiste verschrikkelijk. Dus die heb ik maar teruggebracht. Heb nu ook de Pioneer 7400 besteld, voor 450 eurootjes. Is wel wat meer als de 219 voor die Lenco, maar hopelijk heb ik dan ook echt iets goeds *D

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

• M@cer
Ik las het al in het andere topic, 219 euro voor een radio is ook niks, dan maar iets meer voor een goeie.

Zo blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50
ik heb de AIWA voor 366 euro bij de mediamarkt gekocht[mn oude AIWA was gejat. goede ervaring. dus maar de ene met mp3.] alles blijft netjes op volgorde staan [in de mappen en volgens mij op filename]

heeft minder dan 1 seconde tussenpauze tussen nummers. en zo'n kewl afstandbedieningkje aan het stuur. tis er 1 met removable frontje die naar voren klapt als je je cd wilt wisselen. oja. kleurendisplay. en id3 tag weergave.

echt een heel relaxed ding. ik weet dat AIWA niet tussen de pioneers en de kenwoods staat maar ik heb daar geen last van.

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-10 22:22
Op maandag 01 april 2002 12:20 schreef slacksoff het volgende:
ik weet dat AIWA niet tussen de pioneers en de kenwoods staat maar ik heb daar geen last van.
Ach, hoezo staat ie niet tussen de Pioneer's en de Kenwood's?
Ik heb zitten kijken voor een Kenwood, geloof de 6120 of zoiets, maar die zag eruit alsof ie al versleten was. Zelfs de Pioneer die ik gekocht heb is van simpel plastic. 1 van de redenen dat ik die Lenco kocht was omdat ie een aluminium frontje had.....maar helaas!

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Verwijderd

De Pioneer 7400MP voor 409,- euro gehaald in beverwijk..
+ 1 jaar garantie.... wel vroeg komen want ze gaan als zoete broodjes over de toonbank

• M@cer
Op maandag 01 april 2002 17:36 schreef chimsie het volgende:
De Pioneer 7400MP voor 409,- euro gehaald in beverwijk..
+ 1 jaar garantie.... wel vroeg komen want ze gaan als zoete broodjes over de toonbank
Bij welke zaak heb je hem gehaald, bij Ron De Vries in de betaalhal of gewoon bij zo'n Medelander in zo'n vaag tentje?

Verwijderd

Bij RonDeVries die is 1 van de weinige die ook garantie geeft was nog een zaakje in de betaalhal maar daar waren ze al uitverkocht. gaf ook garantie!! bij onze medelanders was ie of duurder of ze hadden hem niet.

• M@cer
TNX voor de info, heb je toevallig ook gekeken of de Sony daar te koop is en voor hoeveel???

Dit wordt in mei in ieder geval een ritje naar Beverwijk, maar waar ik mee terug kom, ik weet het nog niet:

- Pioneer
- JVC
- Sony

Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de Pioneer, ondanks de 5 seconden regel...

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:25 schreef Macer het volgende:
TNX voor de info, heb je toevallig ook gekeken of de Sony daar te koop is en voor hoeveel???
de Sony kosten 600 euro bij RonDeVries, maar ik ben toch voor de Pioneer 7400mp gegaan. en dat vooral ivm het uiterlijk/merk en op aandringen van me vriendin

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

De Sony is 519 bij Rijsbergen te Leiden....

En die 5 seconden van de Pioneer zijn wel errug irri hoor!
Ik las zelfs op een ander forum dat het zelfs 8 seconden waren! :(

• M@cer
Is het echt zo Errug chimsie?

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

quote van een amerikaans forum:
Ok here are my complaints.
1) Pause between tracks - not that bad, but can be a bit annoying when you want to hear the next song.
2) Auto scroll is not there. It can scroll, but you have to hold down a button for each song and then it only scrolls once. Stupid design.
3) Can't access song 170 without punching the forward button 170 times. (or backwards approx 30 times if there are 200 tracks for instance). You should be able to punch 170 on the track numbers and have that track come up but you can't.
4) You quickly tire of the installed movies/graphic backgrounds and there is no ability to change them on this unit. They are still pretty cool though. (future pioneer decks will be updatable via a cable)
5)I'm not sure if this is the same with all units, or just mine, but if dimmer is switched to on, and my headlights are off, when I step on my break, the display cuts out for a millisecond, whereas if my headlights are on, there is no flicker. This is a bit distractign sometimes in city traffic. Could be and install problem I guess. Anyone?
Ik kan die post met de 8 sec. zo 123 niet vinden.
Maar 5 sec. lijkt mij echt irri en het feit dat ie niet een autoscollt.....(tenzij je een knop indrukt.....) |:(

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
1) Pause between tracks - not that bad, but can be a bit annoying when you want to hear the next song.
2) Auto scroll is not there. It can scroll, but you have to hold down a button for each song and then it only scrolls once. Stupid design.
3) Can't access song 170 without punching the forward button 170 times. (or backwards approx 30 times if there are 200 tracks for instance). You should be able to punch 170 on the track numbers and have that track come up but you can't.
4) You quickly tire of the installed movies/graphic backgrounds and there is no ability to change them on this unit. They are still pretty cool though. (future pioneer decks will be updatable via a cable)
5)I'm not sure if this is the same with all units, or just mine, but if dimmer is switched to on, and my headlights are off, when I step on my break, the display cuts out for a millisecond, whereas if my headlights are on, there is no flicker. This is a bit distractign sometimes in city traffic. Could be and install problem I guess. Anyone?

1)valt wel mee het zijn er zeker geen acht. bij een mix
kan ik me wel voor stellen dat het irritant is, maar die
kan je altijd als 1 bestand branden
2)Klopt is wel jammer.
3)zet je muziek bestanden gewoon in meerdere folders ben je
er ook vanaf minimaal 30 mp3-jes per folder
4)koop dan een dvd speler voor in de auto met wat filmpjes
Duh
5)Heb ik geen last van. maja mijn auto is net een week jong

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Op woensdag 03 april 2002 17:39 schreef chimsie het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

1)valt wel mee het zijn er zeker geen acht. bij een mix
kan ik me wel voor stellen dat het irritant is, maar die
kan je altijd als 1 bestand branden
2)Klopt is wel jammer.
3)zet je muziek bestanden gewoon in meerdere folders ben je
er ook vanaf minimaal 30 mp3-jes per folder
4)koop dan een dvd speler voor in de auto met wat filmpjes
Duh
5)Heb ik geen last van. maja mijn auto is net een week jong
1. ok het zijn er geen 8 maar dus wel de veelgenoemde 5 seconden....
2. Dat is zeker jammer!
3. omzeilen van een bestaand probleem.... >:)
4. probleem hier is dat ie niet wil dat de filmpjes/animaties getoond worden maar dat kun je dus niet uitzetten.... :(
5. Zal wel aan die gozer zijn auto liggen ja :)

Als je maar blij bent met de speler.

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Hebben jullie ervaringen met de JVC KD-LH2000R :?

Graag jullie reacties in het volgende topic: [topic=490950/1/50]

Greetz MrBaaco

Verwijderd

Hele mooi radio die pioneer..;)

Ik ben vandaag ff wezen vergelijken met de kenwood kdc-m9021. Ik ga toch voor de pioneer Veel mooier , en makkelijker in bedienen. Alleen ff een vraag. Waar kan ik deze het besten / goedkoopste kopen .

Ik heb gekeken bij Ron de vries en daar komtie op €429

In duitsland is ie nog iets goedkoper maar is dit wel te vertrouwen , en hoe zit het met de garantie ???

Heeft iemand misschien een leuk adres het liefst in nederland ..

Thnxx
Pagina: 1