Toon posts:

Dark Age Of Camelot Beta Ten Einde???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisterennacht tot 5u dark age of camelot gespeeld maar vandaag werkt het niet. Hij geeft aan dat de password/account incorrect is. Is de beta afgelopen? Want op de officiele site las ik:
02-06-02]15 days bonus free period after release! :

Due to the problems surrounding the English release of Dark Age of Camelot these last few weeks, and the confusion this caused to many players, we decided to offer our english customers a free period of 15 days, starting February 15th, 2002. At the end of this period, March 2nd, your free month period will start.

Thanks for your understanding and your patience everyone ;)

- European DAoC Team
en ik maar denken dat je 15 dagen extra tijd kreeg :( . Hoe moet het nu verder? Wachten tot het spel hier uit is of is er nog een mogelijkheid om de beta te spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 20:45 schreef Cyberboy het volgende:
Ik heb gisterennacht tot 5u dark age of camelot gespeeld maar vandaag werkt het niet. Hij geeft aan dat de password/account incorrect is. Is de beta afgelopen? Want op de officiele site las ik:
[..]

en ik maar denken dat je 15 dagen extra tijd kreeg :( . Hoe moet het nu verder? Wachten tot het spel hier uit is of is er nog een mogelijkheid om de beta te spelen?
edit:

ach laat maar, ik begrijp het al :( . Je krijgt die 15 dagen extra tijd wanneer je het spel in de winkels koopt. Normaalgesproken krijg je 1 maand gratis, maar diegene die het spel tussen 15-02 en 28-02 gekocht hebben, krijgen 15 dagen extra speeltijd. Deze kan van mij op slot, mits er nog mensen zijn die iets willen meededelen

[edit2]
:( :'( op het verkeerde knopje gedrukt, sorry
[/edit2]

Verwijderd

Jep, het is nu gereleased.

Morgen of Maandag komt de mijne aan van Amazon.co.uk :7

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 22:00 schreef iefje het volgende:
Jep, het is nu gereleased.

Morgen of Maandag komt de mijne aan van Amazon.co.uk :7
kheb em al... FRS had em al liggen, gelijk een kopietje getrokken :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 22:13

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 15 februari 2002 22:01 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

kheb em al... FRS had em al liggen, gelijk een kopietje getrokken :)
europese of amerikaanse versie

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd: Weet er iemand misschien wanneer het spel hier in Nederland in de winkels ligt?

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
als het goed is, is de europese versie al gewoon te koop bij frs, dynabyte, etc.

maar * actieman was ook zo stom om hem via amazon te pre-orderen |:(

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1