Verwijderd
waar laat je je muis aanwijzer? als je die onder in beeld houdt dan blijft die balk daar ook.
Dus ff die muis midden in je beeld die gaat namelijk weg na een tijdje.. (of links of rechts maar wel midden!)
Dus ff die muis midden in je beeld die gaat namelijk weg na een tijdje.. (of links of rechts maar wel midden!)
Klopt, maar ik wil heel die balken gewoon niet. Ik wil ze nooit zien verschijnen. (zoals ik het eerst had dus)
Verwijderd
Je bedoelt de balken die na een tijdje wegschuiven? Die houd je altijd, al is het maar een paar sec.
Verwijderd
Dan ben ik bang dat je naar een andere player moet kijken.Op vrijdag 15 februari 2002 20:37 schreef Booster het volgende:
Klopt, maar ik wil heel die balken gewoon niet. Ik wil ze nooit zien verschijnen. (zoals ik het eerst had dus)
Maar als ik vragen mag wat is het probleem 2 of 3 seconden die balken in beeld?
Dat ze weer terugkomen als ik bv even mijn arm verleg op mijn bureaublad... met als effect dat ze 50% van de tijd in beeld zijn.
Verwijderd
muis op z'n kop leggen, lang leven de laptop en trackballz.Op vrijdag 15 februari 2002 20:50 schreef Booster het volgende:
Dat ze weer terugkomen als ik bv even mijn arm verleg op mijn bureaublad... met als effect dat ze 50% van de tijd in beeld zijn.
Je kunt overwegen een andere player te gaan gebruiken. BSplay is een goede vervangen voor MediaPlayer. Als je ook met TV-OUT werkt zou je een keer kunnen kijken naar ZoomPlayer.
Beide zijn freeware, gratis op het net te vinden. Even google'en is voldoende.
Beide zijn freeware, gratis op het net te vinden. Even google'en is voldoende.
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Simpel, gebruik de "mplayer2" van windows 
De gewone dan.... doe ik ook
Ik denk niet dat er een andere oplossing is ...
Verwijderd
Geinig, is die er nog steeds in XP?Op vrijdag 15 februari 2002 20:56 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Simpel, gebruik de "mplayer2" van windows
Die mediaplayer 8 is toch zo brak als de pest. Mijn logitech optical gaat na tien seconden stilliggen wat heen en weer bewegen (de pointer, voor de lolbroeken onder ons
), dus dan komen die balken weer. Meteen maar alles naar mplayer2 veranderd. Ik hoef toch geen skins -> speel alles fullscreen
Ok, teruggegaan naar Mplayer2 dus. Hoe hebben jullie dat ongeveer aangepakt?
Verwijderd
Mplayer 6.4 openen, staat in C:\Program Files\Windows Media Player , en de bestandsaccociaties wijzigen.. of handmatig elke keer rechtsklikken, openen met en daar altijd deze extensie openen met die programma aanvinken..
anders Gebruik je Tha playa, dies een stuk duidelijker en simpeler, geen fratsen
Geen ASF bvOp zaterdag 16 februari 2002 13:53 schreef AtomicShockwave het volgende:
geen fratsen
Ok thnx iig, ik zal eens kijken of terugswitchen naar 6.4 een goeie optie is...
Verwijderd
The Playa is helemaal brak.Op zaterdag 16 februari 2002 13:53 schreef AtomicShockwave het volgende:
anders Gebruik je Tha playa, dies een stuk duidelijker en simpeler, geen fratsen
Ik heb een oplossing gevonden, het was even zoeken dan weer, maar na een nachtje (of 20) slapen wist ik het weer:
Media Player, fullscreenbalkjes weg:
Extra > Opties > tabblad Prestaties
Klik op 'Geavanceerd' onder het kopje 'Videoversnelling'
'Bedieningselementen op volledig scherm weergeven' afvinken.
Tadaa
Vandaar dat ik deze thread even omhoog jaag.
Media Player, fullscreenbalkjes weg:
Extra > Opties > tabblad Prestaties
Klik op 'Geavanceerd' onder het kopje 'Videoversnelling'
'Bedieningselementen op volledig scherm weergeven' afvinken.
Tadaa
Vandaar dat ik deze thread even omhoog jaag.
Wat ook een optie is, is de "nieuwe" DivX 5 player gebruiken.
linkje
linkje
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Pagina: 1