Vanmiddag is mijn kabelverbinding bij @home uitgevallen. Toen heb ik het modem opnieuw aangezet, maar hij doet niks meer. Alleen het power lampje brandt, de rest van de lampjes doen het niet. Dus het lampje van de ethernetverbinding doet het niet. Ik heb alles geprobeerd, maar krijg het modem niet aan de gang. Kan iemand mij helpen?
tja sorry denk dat hij is overleden
gewoon een paar minuten uit het stopkontakt halen weer terug doen
en als hij het dan niet doet tja zit er maar 1 ding op
helpdesk bellen
gewoon een paar minuten uit het stopkontakt halen weer terug doen
en als hij het dan niet doet tja zit er maar 1 ding op
helpdesk bellen
overleden? lijkt me sterk, ik heb pas 2 dagen kabelinternet...
Hoe lang moet ie uit het stopcontact?
Hoe lang moet ie uit het stopcontact?
Aangezet?
Welk modem heb je dan?
Welk modem heb je dan?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
@Home bellen en vragen of er een storing is. Zo nee melding maken dat je modem kapot is of weigert te werken. Het kan even duren voordat je de helpdesk krijgt maar ze kunnen je in veel gevallen wel helpen.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ben bang dat de modem inderdaad overleden is (aangenomen dat je een Com21-modem hebt, @Home kennende Edit: Ja dus).
Er horen sowieso drie lampjes te branden: die van de Ethernet-aansluiting(mits goed aangesloten, maar ik neem aan dat dat het geval is) en de twee lampjes die de verbindingsstatus aangeven: normaal twee groene lampjes als de verbinding OK is. Ook als je offline ligt(@Home plat/modem niet goed aangesloten, bijvoorbeeld)branden die lampjes, zij het dat ze knipperen of geel van kleur zijn, afhankelijk van wat er mis is.
Er horen sowieso drie lampjes te branden: die van de Ethernet-aansluiting(mits goed aangesloten, maar ik neem aan dat dat het geval is) en de twee lampjes die de verbindingsstatus aangeven: normaal twee groene lampjes als de verbinding OK is. Ook als je offline ligt(@Home plat/modem niet goed aangesloten, bijvoorbeeld)branden die lampjes, zij het dat ze knipperen of geel van kleur zijn, afhankelijk van wat er mis is.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Pagina: 1