Als ik de pc opstart heb ik constant vastlopers en reboots (die vanzelf gaan) als ik windows wil opstarten en in windows wil komen en in windows zit. Ik heb niets nieuws in mijn pc en ook geen nieuwe software of iets geinstalleerd. Een format c: help ook niet. Overigens als ik een format c: doe dan kan ik windows niet eens installeren want dan reboot of loopt de install vast en dat gebeurt meestal bij detecting pnp (en ik heb alle pnp hardware van pc gehaalt om te kijken of dat het was maar dat was het ook niet). Ik kan nu windows allees installeren via een image. Pleezzz help me out !
Sys:
amd athlon 700
abit ka7
384mb
asus v6800 ddr (geforce 1)
maxtor 30gb
win98 (doet hetzelfde in Me)
250 watt voeding (yep ik weet het te weinig maar hij deed het altijd hierop)
overigens wou ik kijken of het een virus of iets was (ja je gaat vanalles proberen) maar als ik NAV draai dan loopt de pc ook vast. En wat ik ook een paar keer heb mee gamaakt is dat als ik mp3'tjes zit af te spelen loopt de pc ineens ook weer vast en krijg ik een piep geluid door mij speakers (niet de moederbord speakers dus)
ik snap er niets van want hij liep altijd goed en nu plotseling krijg ik dit
Sys:
amd athlon 700
abit ka7
384mb
asus v6800 ddr (geforce 1)
maxtor 30gb
win98 (doet hetzelfde in Me)
250 watt voeding (yep ik weet het te weinig maar hij deed het altijd hierop)
overigens wou ik kijken of het een virus of iets was (ja je gaat vanalles proberen) maar als ik NAV draai dan loopt de pc ook vast. En wat ik ook een paar keer heb mee gamaakt is dat als ik mp3'tjes zit af te spelen loopt de pc ineens ook weer vast en krijg ik een piep geluid door mij speakers (niet de moederbord speakers dus)
ik snap er niets van want hij liep altijd goed en nu plotseling krijg ik dit