[FLASH] HTML in een Flash-bestand?

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik heb een FLash bestand met in het midden een stuk voor de tekst. Nou kan ik dat wel helemaal in Flash gaan typen, maar is het ook mogelijk een stuk HTML (bijvoorbeeld een IFRAME) midden in een Flash-bestand (.swf dus) te gebruiken?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

nope, geen iframe ofzow mogelijk in flash.

je kunt wel je tekst inladen vanuit txt file of met php uit databeestje halen.

is genoeg info over te vinden met de search

[edit]
je kunt hoogstens middenleeg laten en dan transparanti de movie in je html zetten en dan erachter je html, maar er is maar beperkt groepje browsers die dat ondersteund

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

en dan nog, ONDER je flash-layer kun je niet op je linkjes drukken :(

Stoer; Marduq

Verwijderd

wat je eventueel zou kunnen doen is je flashmovie opdelen in verschillende, naadloos aansluitende swf's die je om je iframe heenplakt in een tabel. Dus : tabel, celletjes maken, in 1 van die celletjes iframe.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 16:08 schreef lombdude het volgende:
wat je eventueel zou kunnen doen is je flashmovie opdelen in verschillende, naadloos aansluitende swf's die je om je iframe heenplakt in een tabel. Dus : tabel, celletjes maken, in 1 van die celletjes iframe.
en dan heb je het nog niet in ns, maar dat maakt topic starter niet zo veel uit denk ik omdat hij hetzelf ook al over iframes heeft. Door het zo op te splitsen in drie dingen krijg je wel meer werk als het gaat om links in te stellen, en flash flash communicatie.

Als het dus alleen om tekst gaat, mooi txtje maken en dat inladen of zoals gezegd met php en database text in flash laden