Ik heb nu een manier ontworpen om met een ASP-script en een Acces db mijn site te beveiligen tegen site-rippers en dergelijke. Maar nu zijn alleen nog mijn afbeeldingen te pakken. Dus daarom vraag ik het volgende:
Ik heb in mijn database alle links van mijn afbeeldingen bewaard, maar nu wil ik graag de map /images op mijn server ALLEEN rechten geven, dus dat niemand vanaf buiten mijn imagesmap kan leeghalen, maar is het dan mogelijk om met een script de afbeelding naar het web te pompen. Dus als ik bijvoorbeeld www.mijnsite.nl/image.asp?img=10 typt dat de server uit de map images het bestand 10.jpg naar buiten stuurd. Misschien denken jullie nu "wat is die gozer van plan
", maar als ik dat weet kan ik VOLLEDIG mijn site dicht spijkeren tegen site-rippers en dergelijke. Als dit lukt dan zet ik natuurlijk hier de URL van mijn site, en dan mogen jullie proberen om materiaal van mijn site te plukken 
Wat ik nu heb gedaan zodat site-rip-proggy's niet mijn html
kunnen rippen: "Beschrijf ik zodra ik ook mijn images beveiligt hebt"
Ik hoor graag jullie reacties
Ik heb in mijn database alle links van mijn afbeeldingen bewaard, maar nu wil ik graag de map /images op mijn server ALLEEN rechten geven, dus dat niemand vanaf buiten mijn imagesmap kan leeghalen, maar is het dan mogelijk om met een script de afbeelding naar het web te pompen. Dus als ik bijvoorbeeld www.mijnsite.nl/image.asp?img=10 typt dat de server uit de map images het bestand 10.jpg naar buiten stuurd. Misschien denken jullie nu "wat is die gozer van plan
Wat ik nu heb gedaan zodat site-rip-proggy's niet mijn html
kunnen rippen: "Beschrijf ik zodra ik ook mijn images beveiligt hebt"
Ik hoor graag jullie reacties
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!