| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
0800 nummers zijn ALTIJD gratis voor de beller.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hmmz..gaat ik het iig maar even proberen dan 
Eens even zien:
-------------------------------------------------------
Heeft u een sms bericht ontvangen van centraal beheer?
toets 1..
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek...blijft u aan de lijn,u wordt zo spoedig mogelijk geholpen...
ik w8
(lijkt upc wel)
[update]
na 7 minuten een aardige dame aan de lijn, die om naam en telnr waarop het smsje verscheen vroeg.
De gegevens werden volgens haar alleen gebruikt om de sms service uit te schrijven. (ik betwijfel dat..maar goed)
Hmm..ging nog best vlot, maar ik reg dus never nooit ergens meer met mun gsmnummer
Eens even zien:
-------------------------------------------------------
Heeft u een sms bericht ontvangen van centraal beheer?
toets 1..
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek...blijft u aan de lijn,u wordt zo spoedig mogelijk geholpen...
ik w8
[update]
na 7 minuten een aardige dame aan de lijn, die om naam en telnr waarop het smsje verscheen vroeg.
De gegevens werden volgens haar alleen gebruikt om de sms service uit te schrijven. (ik betwijfel dat..maar goed)
Hmm..ging nog best vlot, maar ik reg dus never nooit ergens meer met mun gsmnummer
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ze zijn daar niet zo goed in verwerken van data, kreeg gister dus WEER een spamsms van die lui, morgen maar eens bellen en wat boos klinken of zo..
Lekker amateuristisch daar...
Lekker amateuristisch daar...
nee schiet niet op nee
ik hoop niet dat ik van 1rstwap spamshit krijg, want via hun heb ik dus pas mijn lieve mob-logo (zelfgemaakt =])
ik hoop niet dat ik van 1rstwap spamshit krijg, want via hun heb ik dus pas mijn lieve mob-logo (zelfgemaakt =])