Toon posts:

Win2000pro blijft poorten open houden

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo slimme mensen van nederland.
Ik heb dus Win2000pro draaien maar als ik een bepaald spel afsluit dan blijven de gebruikte poorten open staan.
Als ik het desbetreffende spel nog een keer wil opstarten dan moet ik eerst win2000pro rebooten voordat ik verbinding krijg.

Nu is dus mijn vraag Hoe kan ik deze poorten sluiten C.Q. resetten zonder mijn systeem te rebooten.

de poorten die open blijven liggen in de 31xx reeks..

Alvast bedankt.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

Vaag is dat dan ?

Kan je niet gewoon je internetverbinding afsluiten ofzo en opnieuw starten ?

Nis, voorheen atguard kan het..maar er zullen nog wel andere programma's zijn toch ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Ik heb dus het probleem dat port 135 139 en 1025 openblijven ik zou ook wel willen weten hoe je die zonder een firewall kan dichten 1025 en 135 kunnen wel dicht maar 139 maakt niet veel uit
Gtx [ko]Masta.N

P.S. als je denkt dat die porten openstaan moet je ff proberen te connecten erop en als je er ff op blijft staan ze open alleen je kan er niet veel mee

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

die 135 en 1025 staan bij volgens mij alle win2k computers open. 135 is voor location service en 1025 uit mijn hoofd voor blackjack ofzo. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Waarom zou je die dicht willen hebben zonder firewall ? Probeer eens een paar services van win2k af te sluiten daar zal het wel mee lukken

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

kheb rpc al proberen te closen en meer maar toen was me bak helemaal fucked up
Gtx