ik zoek een moooie rpg niet turn based, weinig verhalen en veel actie
en het mag geen diablo 2 silver of baldurs gate zijn
en moet niet al te oud zijn
Verwijderd
Weinig verhaal, veel actie...en Diablo als voorbeeld noemen?Op vrijdag 15 februari 2002 19:25 schreef nilsjei1234 het volgende:
ik zoek een moooie rpg niet turn based, weinig verhalen en veel actie
diablo 2 is weinig verhaal, en veel actie.Op vrijdag 15 februari 2002 19:31 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Weinig verhaal, veel actie...en Diablo als voorbeeld noemen?![]()
Jij zoekt geen RPG vrind.
Ik kan je aanraden een willekeurig nieuw PC spel te gaan halen, dat is allemaal met weinig verhaal en veel actie
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Weet ik...de drie dingen die ik noemdeOp vrijdag 15 februari 2002 19:34 schreef Venkeroz het volgende:
[..]
diablo 2 is weinig verhaal, en veel actie.
Verwijderd
Zeker veel actie in de dialoog...Op vrijdag 15 februari 2002 19:39 schreef ItSnows het volgende:
Probeer eens Torment
![]()
Verwijderd
Dan is er maar één échte goede voor jouw: Icewind Dale. Denk er maar zo over: Diablo 2 op de Baldur's Gate Engine (maar dan wel beter, IMHO). Het verhaal is niet ingewikkeld (maar wel leuk), en het is vooral nodig om je erop uit te sturen. Dan moet je creatures gaan vermoorden, zodat je bepaalde items kunt verkrijgen. Waarna er weer een ander item nodig is, en je weer moet gaan killen. Dat spel zal je echt wel bevallen.Op vrijdag 15 februari 2002 19:43 schreef nilsjei1234 het volgende:
ik heb torment al geprobeerd.
teveel verhaal vind ik nogal saai.
nou ja als je het een hack & slash wilt noemen is goed
dan zoek ik een hack&slash
Waar ken ik dat toch van?Van een verlovings ring tot aan een ring waar vele oorlogen om gestreden worden en bij kleine lieden terecht komt die niet weten hoe krachtig de ring is.
There is no magic.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Let er wel op dat je de goede patch download, anders wordt het hele spel ineens duitsOp vrijdag 15 februari 2002 20:51 schreef Piet_S het volgende:
Gorasul : Legacy of the dragon.
Beetje Baldur's Gate achtig , maar wel een goeie gameplay.
gorasul.jowood.de
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
There is no magic.
ik geloof dat hij dat niet echt bedoeldOp zaterdag 16 februari 2002 14:08 schreef Frozen-North het volgende:
Ultima IX Ascension
Deus Ex is een 3d-shooter/RPG, lijkt dus absoluut niet op Diablo en heeft wel een zeer goed verhaal.Op zaterdag 16 februari 2002 14:08 schreef The Will het volgende:
Anders probeer je Deus Ex, dat is een RPG d8 ik, en d'r zit geloof ik wel aardig wat actie in.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
teveel verhaal!Op zaterdag 16 februari 2002 14:26 schreef udenjpg het volgende:
Throne of darkness, voor zover je dat RPG mag noemen, of Final Fantasy 7.
Verwijderd
Verwijderd
een keer af reageren, niet nadenken, gewoon battlen...Op zaterdag 16 februari 2002 14:29 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
teveel verhaal!
maar waarom zou je ene flut game spelen, zonder verhaal, terwijl er ook andere prachtige hack 'n slashers zijn MET een degelijk/goed verhaal?te ingewikkeld?
Dan is Severance: Blade of Darkness zeker een aanrader, kun je allemaal combo's met verschillende wapens maken, je kunt zelfs vechten met de ledematen die je van je vijanden hebt afgehakt, en hij heeft geen (minimaal) verhaal.Op zaterdag 16 februari 2002 14:35 schreef Type het volgende:
[..]
een keer af reageren, niet nadenken, gewoon battlen...
en Tekken Tag Tournament wordt ook zo saai
en je wil ook wel eens in een andere stijl vechten
Verwijderd
linkje naar demo?Op zaterdag 16 februari 2002 14:38 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Dan is Severance: Blade of Darkness zeker een aanrader, kun je allemaal combo's met verschillende wapens maken, je kunt zelfs vechten met de ledematen die je van je vijanden hebt afgehakt, en hij heeft geen (minimaal) verhaal.
http://www.codemasters.com/severance/eng/Index2.htmOp zaterdag 16 februari 2002 14:39 schreef Type het volgende:
[..]
linkje naar demo?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:30 ]
Verwijderd
Maar die is niet echt nieuw meerOp zaterdag 16 februari 2002 19:06 schreef ThePriest het volgende:
'k Bedenk er net nog een:
Septerra Core!
Inderdaad, maar wel gruwelijk iritant en luidruchtig.Op zaterdag 16 februari 2002 14:44 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Is de Flash versie van de website, de verschillende animaties op de site zijn best wel leuk
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq