Ik wil graag win NT 4.0 op m'n server installen, ik hbe er een Adaptec SCSIkaart in zitten een 2940U die wordt herkend. Nu is het probleem dat tijdens de 3e diskette hij ineens begint te zeuren dat CD-ROM drrive niet kna worden gvonde, dit zou kunnen komen omdat het een SCSi is en niet geod geterminated. Dit is allemaal wel goed, im m'n SCSi-bios wordt ook alles gezien
Hmm, ik ben deze post al eens tegengekomen.
Geen dubbelposts gaarne........
Ram anders gewoon de CD-ROM drive er tijdelijk uit, en kijk wat ie dan doet, je hebt je CD-ROM toch niet nodig als je vanaf diskette's installed.
Hoeveel disks zijn het trouwens ??
Ram anders gewoon de CD-ROM drive er tijdelijk uit, en kijk wat ie dan doet, je hebt je CD-ROM toch niet nodig als je vanaf diskette's installed.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Ik boot vanaf disketteOp vrijdag 15 februari 2002 19:33 schreef Delta2 het volgende:
Hmm, ik ben deze post al eens tegengekomen.
kun je er niet een ide-cd-rom infrommelen?
en dan booten vanaf je nt4 cd?
en dan booten vanaf je nt4 cd?
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
misschien domme opmerking hoor, maar tijdens de setup moet je toch aangeven of je SCSI-drivers enzo wil installeren?
mischien kan ie de cdrom wel vinden, maar niet het cdrommetje zelf (de inhoud) wat is het filesystem op die cdrom?
het kan zijn dat nt4 (zonder servicepacks natuurlijk) niet met dit formaat om kan gaan, wat het ook is
of is het een originele cdrom? dan even schoonmaken eventueel
het kan zijn dat nt4 (zonder servicepacks natuurlijk) niet met dit formaat om kan gaan, wat het ook is
of is het een originele cdrom? dan even schoonmaken eventueel
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
FF F6 drukken tijdens boot , dan diskette in driver frommelen met dos driver van kaart en het is gepiept.
Bij WinNT installaties had ik ook altijd oorlog met SCSI en IDE cdroms....
Mijn oplossing: ik rukte alle CDRoms eraf, gewoon alleen een IDE cdtje eraan. Meuk installeren, en dan de wisselaars/cdroms weer aansluiten....
KutNT, soms is je scsi D, dan je IDE weer, en die Win setup snapt t helemaal niet meer, mag je per file je path opgeven
nuh, gewoon alleen ide cdrom, en gaan
Mijn oplossing: ik rukte alle CDRoms eraf, gewoon alleen een IDE cdtje eraan. Meuk installeren, en dan de wisselaars/cdroms weer aansluiten....
KutNT, soms is je scsi D, dan je IDE weer, en die Win setup snapt t helemaal niet meer, mag je per file je path opgeven
ff de eerste post lezen... de kaart wordt gewoon HERKEND..Op zaterdag 16 februari 2002 19:55 schreef xfiles het volgende:
FF F6 drukken tijdens boot , dan diskette in driver frommelen met dos driver van kaart en het is gepiept.
(dit is dus niet het probleem)
A wise man's life is based around fuck you
Nog een probleem bij de IDE dive krijg ik ook dezelfde meldingOp zaterdag 16 februari 2002 19:58 schreef DJSmiley het volgende:
Bij WinNT installaties had ik ook altijd oorlog met SCSI en IDE cdroms....
dan zal je cd-rom toch echt niet zo 100% goed zijn, als je hem gewoon in je gewone pc doet, start er dan wel heel leuk zo'n NT4.0 schermpje ?
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
waarom zet je niet gewoon de hele i386 folder op een schone harddisk en start je de installatie van daar uit op?
wel effe smartdrv,exe laden, dat scheelt enorm veel tijd !
wel effe smartdrv,exe laden, dat scheelt enorm veel tijd !
hou het ff bij 1 topic please: [topic=412875]
Pagina: 1