• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Hallo, kheb net dus de nokia6210, 2ehands, maar op het frontje zitten dus nogal wat krassen.

Nu zit ik er dus over te denken een ander frontje erop te pleuren, maar het schijnt nogal riskant te zijn, ik heb ook iets gelezen dat je het trilmotortje en het speakertje moet overzetten ofzoiets.

Als iemand het heeft gedaan, of het heeft gezien ofzo, dan zou ik graag jouw ervaringen willen weten, wat je nodig hebt, hoe je het doet, wat je allemaal moet doen, of het riskant is enz.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

mr._Anderson

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

W8 ben ff aan het zoeken!!
Kijk zelf ook maar:
http://www.nokia.nl/6210/information.html !
*D

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 19:26 schreef Traxis het volgende:
W8 ben ff aan het zoeken!!
Kijk zelf ook maar:
http://www.nokia.nl/6210/information.html !
*D
daar zal ik heb niet vinden, het is namelijk 'illegaal'

anders zou ik de garantie niet verliezen en zou je de gsm niet helemaal moeten openmaken ofzoiets

heeft iemand ervaring PlZ

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Sebazztiaan

sebas!

Als je je frontje wil verwisselen moet je T6*65 tork schroevendraaier hebben en de achterkant de 4 torkjes verwijderen, dan valt de telefoon uitelkaar.

het enige probleem is dat dan de garantie vervalt, je kan wel onder garantie je telefoon laten 'refurbishen' dit is niet kostenloos maar kan je gewoon bij belcompany ofzo laten doen.

Riskant is het niet, als je een computertje in elkaar kan zetten is je telefoon helemaal geen probleem, er is een gulden regel: niets forceren, het komt zo ook wel uitelkaar!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
thx :P

ga ik er eens een nieuw frontje voor bestellen :9~

andere ervaringen zijn uiteraard ook nog welkom!

mr._Anderson

Verwijderd

Ik heb hier in Rotterdam een bedrijfje dat voornamelijk telefoons verkoopt, en zij kunnen werkelijk alles met gsm's. 8210 ombouwen naar 8850 (qua uiterlijk dan) is bijvoorbeeld ook geen probleem. Ken je niet zo'n semi-professionele gsm-shop in je buurt? Scheelt je de stress van het zelfdoen. Met wat geluk hebben ze de frontjes ook in huis.

Succes.

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
ik woon in de buurt bij Oss(ergens bij den bosch), misschien weet iemand anders zo'n zaakje, want in oss zitten alleen maar van die t-for-telecom zaakjes die zeggen dat je het frontje eraf moet breken enz.

maargoed, ik durf het denk ik wel aan, eerst zo'n schroevendraaiertje kopen en dan vast kijken of ik de orginele er netjes af krijg. Maar weet iemand hoe het nu zit met dat speakertje en trilmotortje die tegen het frontje boven aan zitten, kan je die gewoon zonder problemen afhalen.

mr._Anderson

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 02:55 schreef Sebazztiaan het volgende:
Als je je frontje wil verwisselen moet je T6*65 tork schroevendraaier hebben en de achterkant de 4 torkjes verwijderen, dan valt de telefoon uitelkaar.

het enige probleem is dat dan de garantie vervalt, je kan wel onder garantie je telefoon laten 'refurbishen' dit is niet kostenloos maar kan je gewoon bij belcompany ofzo laten doen.

Riskant is het niet, als je een computertje in elkaar kan zetten is je telefoon helemaal geen probleem, er is een gulden regel: niets forceren, het komt zo ook wel uitelkaar!
wat houd dat refurbishen eigenlijk precies in?

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002

Sebazztiaan

sebas!

Op zaterdag 16 februari 2002 23:54 schreef mr._Anderson het volgende:

[..]

wat houd dat refurbishen eigenlijk precies in?
Is gewoon door nokia een ander frontje er op laten zetten, het 'oppoetsen' van je telefoon zeg maar.

BTW sorry voor de late reactie :Z

Verwijderd

Deze is wel mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/products/images/6210_black.jpg

(koopjessite.nl)

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
Op zaterdag 16 februari 2002 21:20 schreef Speedlaw het volgende:
Ik heb hier in Rotterdam een bedrijfje dat voornamelijk telefoons verkoopt, en zij kunnen werkelijk alles met gsm's. 8210 ombouwen naar 8850 (qua uiterlijk dan) is bijvoorbeeld ook geen probleem. Ken je niet zo'n semi-professionele gsm-shop in je buurt? Scheelt je de stress van het zelfdoen. Met wat geluk hebben ze de frontjes ook in huis.

Succes.
Waar zit die in rotterdam :?

My weblog

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 11:22 schreef tjetta het volgende:
Deze is wel mooi:

[afbeelding]

(koopjessite.nl)
dies idd mooi, maar die is al een tijdje niet meer leverbaar :(

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 11:22 schreef tjetta het volgende:
Deze is wel mooi:
[afbeelding]
T nadeel van die rubbere toetsen is dat ze (bij de heavy user) snel slijten en je dus blanco toetsen hebt :9

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:19 schreef Roelemewoel het volgende:

[..]

T nadeel van die rubbere toetsen is dat ze (bij de heavy user) snel slijten en je dus blanco toetsen hebt :9
Dan stop je er toch gewoon de originele toesten in :)

Verwijderd

ik heb zelf mn nokia 6210 uit elkaar gehad, zoveel werk is het niet, je moet alleen je trilmoter en speaker eraf halen
moter zit geklemd tussen 2 stukkies plastic en je speaker zit geplakt. je moet alleen wel uitkijken
als je je tel loshaalt, dus de 4 schroefjes onder je batterij dan zit tie bovenaan met nog ik geloof 3 clips vast. voorzichtig een beetje wrikken om die los te maken.
enne ik woon zelf ook in oss:)

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 19:31 schreef tjetta het volgende:

[..]

Dan stop je er toch gewoon de originele toesten in :)
En zal je net meemaken dat die niet passen :z
Had ik ook met me 3210 namelijk.

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 21:35 schreef marvman het volgende:
ik heb zelf mn nokia 6210 uit elkaar gehad, zoveel werk is het niet, je moet alleen je trilmoter en speaker eraf halen
moter zit geklemd tussen 2 stukkies plastic en je speaker zit geplakt. je moet alleen wel uitkijken
als je je tel loshaalt, dus de 4 schroefjes onder je batterij dan zit tie bovenaan met nog ik geloof 3 clips vast. voorzichtig een beetje wrikken om die los te maken.
enne ik woon zelf ook in oss:)
ja ik ga het toch ook nog een keer proberen, en euh, ik woon in de buurt bij oss, in een van die omringende gaten :D
maar goed, als het goed gaat dan zal ik het ook maar eens gaan proberen :D ik dacht namelijk dat die trilmoter helemaal vast zat ofzo, maar dat is dus niet het geval, alleen nog zo'n torx schroevendraaiertje halen nu :) en een nieuw frontje natuurlijk :D

Pagina: 1