Ik moet voor een project waar ik aan werk een gui voor de eind gebruikers in elkaar zetten. In het huidige systeem (gemaakt in c en delphi) is het erg onoverzichtelijk wat je moet doen. Daarvoor moet het in het huidige systeem wat makkelijker te navigeren zijn en ik ben op een soortement van outlook achtige navigatie uitgekomen. Je kunt in die outlook bar de huidige keuzes zien en in die witte balk kun je het pad zien dat je hebt afgelegd. (Je kan er ok op klikken om snel weer terug te komen).
Er zijn 2 versies, windows look and feel en een plastic look and feel (omdat mijn baas ook wou zien wat je met skinning kon doen). Ik vind hem er wel grappig uitzien, maar heb liever die windows look and feel.
Ik wil graag jullie mening hierover, zodat ik eventueel nog dingen kan aanpassen.

ps: D2k thanx voor het hosten
ps: de icoontjes die zijn nog niet ingesteld
maar dat komt nog wel.
<font color=red> D2k edit:
moet je het wel goed doen natuurlijk ;)</font>
Er zijn 2 versies, windows look and feel en een plastic look and feel (omdat mijn baas ook wou zien wat je met skinning kon doen). Ik vind hem er wel grappig uitzien, maar heb liever die windows look and feel.
Ik wil graag jullie mening hierover, zodat ik eventueel nog dingen kan aanpassen.

ps: D2k thanx voor het hosten
ps: de icoontjes die zijn nog niet ingesteld
<font color=red> D2k edit:
moet je het wel goed doen natuurlijk ;)</font>