Toon posts:

[Mod] Windows-toetsen -> Linux-toetsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iedereen kent die windowstoetsen wel (start, context-menu) vooral het start knopje is wel erg windows-achtig...ik wil er dus een tuxje van maken of zo...maar hoe?

Iemand ideeen, foto's, howto's?

Ik weet niet of NOS de beste plek voor dit topic is...zo niet moet 't maar in een verhuisdoos.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 15 februari 2002 19:11 schreef compukid het volgende:
iedereen kent die windowstoetsen wel (start, context-menu) vooral het start knopje is wel erg windows-achtig...ik wil er dus een tuxje van maken of zo...maar hoe?
Iemand ideeen, foto's, howto's?
Tis vrij makkelijk volgens mij, gewoon dat windowstekentje eraf halen, met thinner (Als dat die knop niet oplost), of Isopropeen-verdunner.. Of een willekeurige andere verdunner die een zeefdrukker heeft liggen. En dan ff een simpel drukje maken, met een Tux-plaatje.. Laatste wordt nog het lastigste, aangezien de knop gefixeerd moet liggen op een platte ondergrond. Maar een beetje prutser lukt dat met een stukje klei ofzo :)
Ik weet niet of NOS de beste plek voor dit topic is...zo niet moet 't maar in een verhuisdoos.
Het kan beter in OCM volgens mij ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er een toetsenbord-printer? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 19:38 schreef moto-moi het volgende:

En dan ff een simpel drukje maken, met een Tux-plaatje.. Laatste wordt nog het lastigste, aangezien de knop gefixeerd moet liggen op een platte ondergrond. Maar een beetje prutser lukt dat met een stukje klei ofzo :)
een simpel drukje maken? t-shirt transfer ofzo?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zaterdag 16 februari 2002 21:56 schreef compukid het volgende:
een simpel drukje maken? t-shirt transfer ofzo?
Nee, dat blijft niet zitten.
Gewoon met inkt die op plastics hecht. Eventueel met een harder erdoorheen. Tis niet echt moeilijk denk ik, het eraf halen van de oude bedrukking is nog het meeste werk, als je dat goed eraf wilt hebben tenminste.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Volgens mij leverde Penguin Computing (?) toetsenborden met Linux Penguins. Er was ook een site waar je stikkertjes kon bestellen, url zoek ik nog..

Verwijderd

[forum=23] -> [forum=22]

Ik denk dat de mod-collega's (dan heb ik het niet over moderators :P ) net wat meer verstand van dit soort zaken hebben. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 22:17 schreef d0g1e het volgende:
Volgens mij leverde Penguin Computing (?) toetsenborden met Linux Penguins. Er was ook een site waar je stikkertjes kon bestellen, url zoek ik nog..
heb je 't al gevonden of moet ik helpen zoeken? :) vooral de site met (keyboard)stickertjes zou leuk zijn.

Verwijderd

ach, als je de windows opdruk er eenmaal af hebt kan je een simpel klein tux stickertje nemen toch? dat moet goed genoeg werken zou ik zeggen. Hoeft nieteens speciaal voor keyboard oid te zijn. (ookal moet ie wel klein zijn, maar dat moet wel lukken... probeer eens op thinkgeek)
Pagina: 1