Ik weet al wat ik wil maar ....

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
ik ga dus waarschijnlijk dus 'No Fear' >:) met die 2 ogen derbij op de zijkant van m'n kast maken ... MAAR ... vinden jullie tweakers dat ik nu de hele kast dan ook zwart moet maken ? ik persoonlijk zou et jammer van de kast vinden, omdat ik em zo errug mooi vind .. het is 'n HQ08 in de kleuren blauw/wit ..

ojah ik wil zo'n rode CCFL (als ik die vind) er in hangen

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm, ik denk echt dat het het mooiste is om die kast zwart te maken... Maar dat komt misschien ook wel omdat ik die standaardkleur sowieso niet mooi vind ;)

Let wel op met rode CCFL's... die zijn meer roze dan rood :)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12
Doe wat je zelf het leukst vind. Als je aan je figuurtje een mooie rand maakt, hoef je de rest niet te schilderen.
(vind ik ;) )

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
Let wel op met rode CCFL's... die zijn meer roze dan rood
damn das nie goed he :) ik wil geen rode hehe.. mja misschien is fel groen ofzo ook wel vet hehe .. maar als ik dan effe die ogen enz goed afwerk ... kinky kleurtje om de ogen en tekst heen... yeahh :) maar dan heb ik nog niet echt 'n window van 'heb ik je daar' he :( achja .. ik denk dat er in de bovenkant ook nog 'n raampie komt ;)