[OC]A7v266 Voltage mod

Pagina: 1
Acties:

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:14

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
[Search al gebruikt ja]

Ik heb dus een a7v266 (geen E) en wil de voltage mod uitvoeren.. ik kan zelf voor geen meter solderen en heb totaal geen verstand van electro dus laat ik het mooi doen :)

Nou heb ik natuurlijk gezocht op internet en op got.. de meeste mensen beweren dat de voltage mod op een a7v266e dezelfde is als op dit moederboard.. maar weet iemand dit wel zeker? Ik heb geen zin om de verkeerde pinnen of een verkeerde weerstand te (laten) gebruiken.. heeft er iemand meer informatie (liefst plaatjes,tech info) over dit onderwerp? (dus NIET voor de E)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Niemand? :'(

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Als iedereem zegt dat het dezelfde zijn zal het wel hetzelfde zijn zeker?

Doe eens moeite joh. Kijk eens op de site van ASUS. Zelfde voltage regulator (zal wel, die regulator is op quasi alle mobos hetzelfde/vergelijkbaar), dan is het dezelfde mod.

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Lijken wel op elkaar.. maar wel een compleet ander type nummer.. beetje wazig dat er nergens op internet een beschrijving te vinden is over het modden van dat ding :S

Ik ga het gewoon proberen.. als ik het moederboard opblaas heb ik weer een reden om een epox te kopen

op deze pagina staat beschreven dat bij een a7v266e 2 pinnen moet verbinden met een 47kOhm weerstand..

http://www.teccentral.de/overclocking/index.php/zeige/tuning_vcore/asus_a7v266-e/index/anzeigen/

Doen we dat toch gewoon :P