Nee, dit veroorzaakt een heleboel warmteOp vrijdag 15 februari 2002 17:56 schreef menno_heida het volgende:
Wie weet of dit een beetje goede koeler is?
amd 1.333 thunderbird AYHJA stepping 266FSB.
BTW: post je dit serieus?
Ahhh, nou begrijp ik wat je bedoelt
nee is een kut ding, AMD is kut, Intel is kut, alles is kut.Op vrijdag 15 februari 2002 17:56 schreef menno_heida het volgende:
Wie weet of dit een beetje goede processor is?
amd 1.333 thunderbird AYHJA stepping 266FSB.
ik zou gewoon in een hutje op de heide gaan zitten en geen PC kopen.
Verwijderd
Processor is wel leuk om te hebben, maar ik zou hem nooit aanschaffen, aangezien de prijs nu toch niet zoveel verschilt met de prijzen van athlon xp's.
Verwijderd
Volgens mij probeert hij te vragen of het nummer op ze CPU voor een goede CPU staat....
Als iemand een linkie kan geven... (ik niet)
Als iemand een linkie kan geven... (ik niet)
Verwijderd
Die 1.333 thunderbird is zeker wel een goede processor.
Hij is goed overclockbaar.
Maar je moet er op letten dat hij bij overklokken erg warm wordt, dus een goede koeler is zeker nodig.
Er is ergens een overclockerssite waar een lijst met core nummers staat en de resultaten.
Alleen weet ik die link niet meer.
Hij is goed overclockbaar.
Maar je moet er op letten dat hij bij overklokken erg warm wordt, dus een goede koeler is zeker nodig.
Er is ergens een overclockerssite waar een lijst met core nummers staat en de resultaten.
Alleen weet ik die link niet meer.
Je moet even kijken wat de eerste letter/cijfer is van de 2e regel... Die zegt veel over de overklokbaarheid.
Ik heb 2 Athlon 1333 AYHJA met op de 2e regel een 9, en die halen allebei zo'n 1466-1500 MHz (vind ik lichtelijk tegenvallen
)
Ik heb 2 Athlon 1333 AYHJA met op de 2e regel een 9, en die halen allebei zo'n 1466-1500 MHz (vind ik lichtelijk tegenvallen
Pagina: 1