Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
is ruim zat, maar weet niet of ie goed stil is (hdd doortrillen in frame enzo). Hij lijkt op eentje die op mn werk staat, die is behoorlijk stil (zit een p3 in)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was er niet eerder zo'n topic 
Maja het lijkt me wel een goede mod kast ,die moeten lekker simpel zijn
Maja het lijkt me wel een goede mod kast ,die moeten lekker simpel zijn
de voorkant is golvend, dus een front fan is moeilijk (en ik vind hem lelijk)
Verwijderd
Daar zijn casemods voorOp vrijdag 15 februari 2002 18:06 schreef Bredend het volgende:
[..]
(en ik vind hem lelijk)
Ik heb de midi-versie van die kast. Die van mij had geen removable backplate, maar misschien die big-tower wel.
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
heb deze kast net verkocht. voor het basic mod werk is hij wel geschikt. en je kan die moboplaat aan de achterkant eruitschuiven.
Is idd gewoon een super-basic kast wij verkopen ze ook. Die kasten kosten echt geen drol en zijn leuk om te modden.
Deze kast is zeker leuk om mee te beginnen voor modden.Dit heb ik er tot nu toe mee gedaan...
codegen mod
codegen mod
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Heb je een sliert tandpasta om je blowholes gedaan ofzo? wat is dat man?
Dubbelpost 
[topic=411839]
[topic=411839]
Die sliert is een stuk coax kabel heb nog geen tijd gehad om net spul ervoor te kopen.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verwijderd
hey,
ik heb deze kast ook staan. is vrij simpel om te modden maar de airflow van de kast is vreselijk slecht!!! voor 60 euro te koop bij gistron inclusief 300W voeding
ik heb deze kast ook staan. is vrij simpel om te modden maar de airflow van de kast is vreselijk slecht!!! voor 60 euro te koop bij gistron inclusief 300W voeding
Pagina: 1