Mohaa de taal patch project.

Pagina: 1
Acties:

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Ok guys ik en velen met mij zullen zich groen ergeren aan de Nederlandse text in Mohaa nl versie.
Het moet volgens mij mogelijk zijn om met een paar files(Cab files) van de Engelse versie ,de NL versie te patchen naar de engelse versie(text taal en engelse briefing screens)

Wie heeft zowel de NL versie legaal en de illigale engelse mohaa versie zodat hij kan lopen tweaken?

Laat ook effe weten of de NL versie te patchen is met eng 1.1 update met wat getweak.

Thy will see the light...

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
als je de nederlandse installeert, en de US patch 1.10 eroverheen gooit, is in ieder geval de tekst in multiplayer in het Engels.

that's a start ;)

(PS: US Patch is te installen door eerst XXX deze[/url] registry entry in te voeren.)

edit: ItSnows. Links naar die site zijn niet toegestaan.

• 7th
Het luk me niet om de us patch te installen.
Wel een vooruitgang als het lukt.
maar dan nog de briefing screens die uit pics bestaan.Die moeten we ook effe hebben van een us mohaa.Effe uit zo'n cab trekken.Maar ik heb geen us of uk mohaa om uit cab te trekken.

• 7th
Briefing screen pics zitten in pak5.pk3.
Kan iemand ze effe uit een us versie eruit trekken en op een ftp gooien?

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
rofl

doe dan het hele spel effe, en als het niet teveel moeite is, ook nog RTCW, Operation Flashpoint en Max Payne :9

• Fuelke
  • Laatst online: 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

Er was laatst een topic hierover, als je de taal instelt aols Engels, MoHAA installeert, dan geeft het ingame de Engelse teksten weer. Daarna kan je de taal zonder problemen terugzetten naar Nederlands.

Gevonden: [topic=409775/1/25]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• 7th
Op vrijdag 15 februari 2002 18:10 schreef Fuelke het volgende:
Er was laatst een topic hierover, als je de taal instelt aols Engels, MoHAA installeert, dan geeft het ingame de Engelse teksten weer. Daarna kan je de taal zonder problemen terugzetten naar Nederlands.

Gevonden: [topic=409775/1/25]
Ja maar niet de brief screens/pics.
En het is geen warez request alleen maar een paar brief screen pics.Ook niet groot

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:40
zeg dames als jullie nou gewoon die nl versie terugsturen naar ea en vragen om een US versie dan ben je sneller klaar dan dit project.

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1