lite on 24102B

Pagina: 1
Acties:

• menno73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
mijn lite brander doet het in principe prima, maar enkele spellen kan hij niet kopieren. het maakt niet uit of ik nero of clone cd gebruik. als ik wil gaan branden stopt de cd rom met spinnen net voordat de buffers gevuld worden en gaat hij tergend traag verder. zo traag dat het geen doen is. mijn vorige brander: de 12102b had hetzelfde probleem.
ik heb alle configuraties geprobeerd en zelfs de cd rom afgekoppeld gehad en de de te lezen cd met de lite on te doen en eerst op de harde schijf op te slaan alvorens het te branden. ook hier hetzelfde probleem. het ligt dus niet aan de cd rom speler.
dma uit/ aan geen verschil. in de tussentijd heb ik een upgrade van mijn systeem gehad van pentium 3 450 naar amd xp 1600+ incl. nieuwe HDD en besturingssysteem van win 98SE naar win ME. ik heb een 300W voeding en nieuwe kabels geprobeerd. ik weet het niet meer. zijn sommige spellen niet te kopieren ondanks de laatste versie van clone cd. en is het niet zo dat het spel dan wel gekopierd wordt maar alleen niet bruikbaar is?
suggesties?
ps ik heb de laatste firmware geinstalleerd.

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 17:04

syserr

kangoeroe

Mocht je je nou afvragen waarom je geen antwoord krijgt op je vraag, dan zou het zo kunnen zijn dat dat komt door de manier waarop je je verhaal hebt geschreven. 1 lang stuk zonder alinea's en hoofdletters etc, dat leest enorm onplezierig en dat was ook de reden waarom ik em meteen weer wegklikte toen ik em opende... just my 2cents...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"