Toon posts:

Napster via WinProxy via ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hiya,

Heb nu een paar weekjes ADSL lopen via WinProxy maar Napster wil er gewoon niet aan. Ook www.napster.com en www.hotmail.com kwam ik eerst niet op, nu ineens wel nu ik een aantal DNS server IP's heb toegevoegd (xs4all, euronet, chello). Heeft iemand anders idem problemen met WinProxy/Napster? Ik zou graag een ander proggie gebruiken dat de boel doorsluist maar SyGate en WinRoute ben ik al niet erg over te spreken.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Laguna

Connaisseur

Ik gebruik ook WinProxy, maar heb geen problemen met Napster. Welke versie van WinProxy gebruik je?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

ik gebruik rideway.. nergens problemen mee... www.itserv.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik WinProxy 3.0 (R1i) en Napster 2.0b7. Misschien staat er wel iets fout met mijn protocols ... Ik neem aan de Napster niet over een proxy loopt?

Ik ga nu RideWay maar eens downen, volgens mij heb ik die misschien nog wel ergens staan.

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Ligt het niet aan je ADSL verbinding. Ik neem aan dat je MXstream hebt, en er zijn meer proggies die dat niet altijd vreten: Zoals icq, irc, en netmeeting. Dit ivm de moeilijke protocollen die de kpn gebruikt bij MXstream (VPN/Tunneling enz.)

misschien dat er iets bij je provider/KPN bekend is hierover? Ik vind dit namelijk wel erg interresant. ik wil ook wel ADSL, alleen moet alles dan wel werken.