conexant en Win XP unconnectible??

Pagina: 1
Acties:

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2025
dag mense, ik heb een P4-1500MhZ, 128 Mb RDRAM, enz. EN een conexant softK56 modem. ik heb al vanalles geprobeert om dat ding aan de praat te krijgen onder win xp, maar tot op heden is dit nog niet gelukt. elke driver die ik download, herkent xp niet. het probleem is dat xp mijn conexant modem aanziet voor een 'Best data fax....modem' ik heb de troubleshooter ook al uitgespeeld en kwam erachter dat mijn modem is aangesloten op COM3 (geen probleem is bij win98 ook zo dacht ik) toen ik bij hardewaren-lijstje keek(in xp), zag ik echter mijn modem aangesloten op COM3, maar bij de poorten alleen COM 1&2 en LPT1 (klopt dit??). en hoe kan ik voorkomen dat xp mijn modem direct installeert als hij hem ziet, zodat ik een andere driver kan installeren? en tot slot hoe kan ik een driver installeren die niet 'signatured'is door XP? help mij aub bij mijn hopeloze (tot nog toe) zoekactie naar de oplossing van dit drama...
BVD! -edh-

Lenovo Thinkpad Yoga X380

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik had hetzelfde probleem.

1)op de site van connexant de w2000 driver afhalen

2)toen heb ik 2 uur zitten kloten,maar het is mij gelukt.ben wel vergeten hoe ik het deed ! |:(
Was niet echt logisch hoe het moest.

Zal ff opnieuw proberen en dan opnieuw replyen oké ?
(als ik het opnieuw aan de praat krijg natuurlijk :+ )

Verwijderd

http://members.cnx.net/reboot/modems/

Haal hier je driver en hij doet het meteen

[tip]schrijf de link meteen ergens goed op zo dat je de vlogende keer niet meer hoef te zoeken[/tip]

Heb ik ook vaak gehad |:( maar nu niet meer zie sig :)

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Zo, moet ik al niets meer zeggen !

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hee, bedankt een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.
Kan ik hem ook blij maken

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2025
bedankt allemoal, maar de oplossende uitvinding was die van die win2k driver. alles van xp lukte nie en die wel!
bedankt hee!
}:O

Lenovo Thinkpad Yoga X380

Pagina: 1