Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Enermax geeft OC-SHOP.nl een boel hoofdpijn. Ze krijgen nogal vaak uitvallers terug, en die gaan dan met RMA naar fabrikant> hier horen ze gerepareerd te worden, maar ze komen blijkbaar zonder MOD weer retour OC-Shop...
Zij zijn overgestapt op Flower Power. Ik vind hem minstens net zo goed, stil ook nog.
De 550 is een Ultra mooie, heeft extra schakelaar voor performance.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Ik vind het trouwens niet zo gek dat OC-shop problemen krijgt met Enermax. De meeste mensen die daar zo een voeding halen doen doen er toch meestal andere dingen mee als een normale niet tweakende klant...Op vrijdag 15 februari 2002 16:50 schreef Mad_Cookie het volgende:
Heb er net een in mijn systeem hangen (de 370 versie)
Enermax geeft OC-SHOP.nl een boel hoofdpijn. Ze krijgen nogal vaak uitvallers terug, en die gaan dan met RMA naar fabrikant> hier horen ze gerepareerd te worden, maar ze komen blijkbaar zonder MOD weer retour OC-Shop...
Zij zijn overgestapt op Flower Power. Ik vind hem minstens net zo goed, stil ook nog.
De 550 is een Ultra mooie, heeft extra schakelaar voor performance.
Verwijderd
Das waar, maar ik zag ze zo uit doos (144 in een gros, bruin met chinese letters) komen en die verpakking was nog geseald....voeding testen op toonbank....NOPPESOp vrijdag 15 februari 2002 17:22 schreef NoStra het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet zo gek dat OC-shop problemen krijgt met Enermax. De meeste mensen die daar zo een voeding halen doen doen er toch meestal andere dingen mee als een normale niet tweakende klant...
Dus dat zegt ook wel iets over de Enermaxen... Fans zijn trouwens wel super, PINK met REGELAAR...
Verwijderd
Zekers, heb een 370 gekocht bij CompTech WorldOp vrijdag 15 februari 2002 16:59 schreef TheDarkLord666 het volgende:
nog andere web shops die die flower power dingen verkopen, want hij is out-of-stock bij OC-Shop ...
Turn it off and on again.
zit er nu zo'n potmeter of niet ... ?!?
Verwijderd
Of een Maxpower 300W. Heb ik nog liggen.....
Verwijderd
es kijken waar ik die kan halen ...
Google here I come
Verwijderd
Enermax heeft wel DE naam als je het mij vraagt...
Maar laten we vooral pragmatisch
Ik heb zelf ook wel overwogen een Enermax te kopen. ACSI in Groningen HAD ze, nu niet meer, volgens de verkoper hadden ze zware probs met de levertijden van Enermax. Dat hadden ze met de Flower Power niet, ze zijn een tikkie goedkoper, en volgens hem een waardige vervanger.
Ik ben benieuwd naar de bevindingen, iemand getallen, irritaties of loftuitingen? Post ze hier!
Coolcase geilt wel op die gouden fingergards!
de PP352XF is de 350 watter, zitte daar ook potmetertjes op ... als bij de 400w versie ?
want 400w is teveel ... en het scheelt iets van 35euro in de prijs ...
Verwijderd
Ik het nu 1 300watt psu en 1 235 watt deze wil ik vervangen voor 1
if broken it is, fix it you should
Ten koste van?Op maandag 04 maart 2002 14:55 schreef elgringo het volgende:
[..]
uitgangspanning instellen
Kan me niet voorstellen dat er geen addertje onder het gras zit. Als ze de voeding zo hadden kunnen bouwen dat de uitgangsspanning altijd netjes op het juiste voltage zou blijven dan hadden ze dat wel gedaan. Dus je kan niet zomaar de uitgangsspanning opkrikken zonder dat het ten koste gaat van iets anders.
nix, in weet niet of je een beetje verstand hebt van elektronica?Op maandag 04 maart 2002 14:58 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ten koste van?
Kan me niet voorstellen dat er geen addertje onder het gras zit. Als ze de voeding zo hadden kunnen bouwen dat de uitgangsspanning altijd netjes op het juiste voltage zou blijven dan hadden ze dat wel gedaan. Dus je kan niet zomaar de uitgangsspanning opkrikken zonder dat het ten koste gaat van iets anders.
Maar je veranderd een weerstand waardoor een spainngregulator een andere spanning geeft.
Hij kan eventueel wat warmer worden maar als je vermogen hetzelfde blijft det ie dit niet
Maakt niet veel lawaai en heeft een schakelaar om de fans zelf uit te laten maken hoe hard ze draaien.
Dus meer warmte meer toeren en de fanguards zijn ook mooi goudkleurig.
Mijn 5 volt lijn loopt retestabiel op 4,82
3,3 lijn loopt op 3,37 ook retestabiel.
12,0 lijn loopt op 11,90
en core loopt op schomellende 1,80 ~ 1,81
Ps. bestelde em donderdag om 16:34 en had em de volgende dag om 13:00 binnen(ik haat van gend & LOOS gooiden met mijn case alsof het niets was
Voor de rest alleen maar lof tot nu toe.
en wat zijn de afmetingen?Op maandag 04 maart 2002 15:08 schreef TRAXION het volgende:
Heb zelf de flower power 500 watt plus lian-li pc70 besteld bij de oc-shop en ben erg tevreden met de flower.
Maakt niet veel lawaai en heeft een schakelaar om de fans zelf uit te laten maken hoe hard ze draaien.
Dus meer warmte meer toeren en de fanguards zijn ook mooi goudkleurig.
Mijn 5 volt lijn loopt retestabiel op 4,82
3,3 lijn loopt op 3,37 ook retestabiel.
12,0 lijn loopt op 11,90
en core loopt op schomellende 1,80 ~ 1,81
Ps. bestelde em donderdag om 16:34 en had em de volgende dag om 13:00 binnen(ik haat van gend & LOOS gooiden met mijn case alsof het niets was)
Voor de rest alleen maar lof tot nu toe.
en nu in cm'sOp maandag 04 maart 2002 15:14 schreef TRAXION het volgende:
Klein dingetje, ziet er erg groot uit op plaatjes maar standaart maat past in alle midi towers.
die 420 en kleiner passen namelijk in de kooleance de 500 niet dus is deze groter, hoeveel.....
Maare iets groter dan de langste kant van een cd doosje + 15 mm en hoogte 80 mm
dus iets van h*b*d 80 mm * 150 mm? * 170 mm
hebbe bij oc-shop trouwens een aanbiedin met de lian-li pc70
(lian li pc70 + flower power 500 watt + rounded ide cables voor maar 435 euro)
das dus ongeveer 1cm dieper dan een standaard atx psu?Op maandag 04 maart 2002 15:39 schreef TRAXION het volgende:
Hmmm... eff meten GVD kan nergens een duimstok vinden!!!
Maare iets groter dan de langste kant van een cd doosje + 15 mm en hoogte 80 mm
dus iets van h*b*d 80 mm * 150 mm? * 170 mm
hebbe bij oc-shop trouwens een aanbiedin met de lian-li pc70
(lian li pc70 + flower power 500 watt + rounded ide cables voor maar 435 euro)
Ik wil niet eigenwijs doen ofzo... Maar heb je de voeding wel belast?Op vrijdag 15 februari 2002 17:28 schreef Mad_Cookie het volgende:
[..]
Das waar, maar ik zag ze zo uit doos (144 in een gros, bruin met chinese letters) komen en die verpakking was nog geseald....voeding testen op toonbank....NOPPES
Dus dat zegt ook wel iets over de Enermaxen... Fans zijn trouwens wel super, PINK met REGELAAR...
[topic=428151/1/25]
Oja, dit gaat over de super flower/flower power voeding en niet over de enermax.
Ik heb zelf de 430Watt versie en ben er erg tevreden mee.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik draai hierop :
Vcore = 2.15
5+ = 5.10
12+ = 13.20
En zo stbiel als een huis .... nu nog ff me 1900+ - 2000+ cpu tje
Turn it off and on again.
Verwijderd
Website Super Flower
Vier voedingen getest waaronder Enermax 350w en Super Flower 420w
Automatisch?? Dus altijd precies 5 volt bij volle belasting en idle ofzo? Iemand dit al getest??Op vrijdag 15 maart 2002 11:24 schreef NoStra het volgende:
Haal een Antac 400W...daar zit een automatische potmeter in!
Ik heb de super flower en daar zit standaard iig een potmeter in. 1x open maken en afstellen, dan ben je ook klaar.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Heej pepijnOp vrijdag 15 februari 2002 20:13 schreef Promotion het volgende:
Sorry OC-Shop, maar de uitval bij ons van Enermax is minder dan 1% en we hebben alle modellen in het assortiment of gehad.
/me is nog steeds heel blij met zijn Epox 8KHA+ die bij jullie vandaan komt
[topic=422244/1/25]
Idd een voeding moet je altijd belasten, gewoon een cdrom ofzo eraanOp woensdag 06 maart 2002 19:14 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
Ik wil niet eigenwijs doen ofzo... Maar heb je de voeding wel belast?