"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Damn, daar baal ik dus goed van..
Vanochtend merkte ik het ook al..
en gisteren kon ik mn meel ook al niet checken.
Zwaar balen, want ik verwacht een aantal belangrijke emails.
Vanochtend merkte ik het ook al..
en gisteren kon ik mn meel ook al niet checken.
Zwaar balen, want ik verwacht een aantal belangrijke emails.
Ja, ik ook. Had wat info aangevraagd en zou nog een mailtje krijgen ter bevestiging van een on-line bestelling.
Waarschijnlijk fixen ze het pas morgen als ze weer gaan werken
Waarschijnlijk fixen ze het pas morgen als ze weer gaan werken
Is zeker best wel balen. Ik dacht eerst dat alleen mijn e-mail het niet deed. Ben op zich wel blij dat ik niet de enige ben !!!
----------------------------------------
Ik ben ook slachtoffer.
Dat ze mij e.a. gekicked hadden (omdat we aso veeeel mail krijgen) sloot ik uit, anders hadden ze wel iets laten weten.
Dat ze mij e.a. gekicked hadden (omdat we aso veeeel mail krijgen) sloot ik uit, anders hadden ze wel iets laten weten.
Nja, mijn pa heeft ook dds dus dat was makkelijk checken.
Alleen echt KUT dat alles bounced. Komt lekker over bij mailinglists enzo. Die gaan je dus mooi unsubscriben!
Alleen echt KUT dat alles bounced. Komt lekker over bij mailinglists enzo. Die gaan je dus mooi unsubscriben!
Ook leuk: mijn gister aangevraagde Virtualavenue password wordt ook 'afgeketst'... drie keer ruk dus..
Hopen dat de DDS-bro's snel de boel gaan fixen, want ik twijfel nu iedere keer of ik mn password wel goed heb...
Hopen dat de DDS-bro's snel de boel gaan fixen, want ik twijfel nu iedere keer of ik mn password wel goed heb...
Hiero ook probs, howel hij het afgelopen nacht nog gewoon deed. Vanmiddag opeens niet meer. Kan ook niet meer inloggen op de ftp. Alles noppes.
Ik heb net even gecheckt, maar ik kom er nu gewoon in via de webmail...
Ik heb net even gecheckt, maar ik kom er nu gewoon in via de webmail...
Pagina: 1