Cordless Optical Mouse, batterij zeer snel leeg..

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 08:56
Heb ik die batterijen net opgeladen, zijn ze na nog geen week alweer leeg :'( .. zou het misschien komen door dat ik die software der niet op heb staan? ik vind ut namelijk wel relaxter met gamen zo zonder die software, mja misschien heeft die software wel iets dat ie 'energiezuinig' is ofzow???

Verwijderd

Ja daar is iets aan te doen. Je moet batterijen kopen met een hele grote nimh waarde die ook nog eens oplaadbaar zijn.

Gebruik ff de search voor meer info over die batterijen

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

geen oplaadbare batterijen gebruiken, die gaan heel snel leeg. Je moet gewone batterijen gebruiken die idd een hele grote nimh waarde hebben

De kick van Electric!

Verwijderd

Ik denk dat de afstand tussen het remote kastje en de muis ook nog wel uit zal maken?
Zelf gebruik ik oplaadbare batterijen en die gaan zeker langer dan een week mee.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waar hebben jullie het nou over, hele grote nimh waarde :? :? :?

Vertel ff eerst ff wat voor batterijen je nu hebt

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Gaat over de capaciteit van de batterij.

Standaard wat je koopt is iets van 500ma, moet minimaal 1200ma zijn. Verder is het voltage lager dan van een alkaline batterij (iets van 1,2 V ipv 1,5 V)

Kan soms te laag zijn, daardoor zijn je batterijen natuurlijk sneller leeg.

Ga voor de alkaline, of neem een muis met een staartje ;)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gebruik een zeer lichte ondergrond. Zelf heb ik een witte en doe ong. 2 maanden met mijn batterijen. Met een zwarte ondergrond nog geen week.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dan ga je uit van aa batterijen, je weet niet zeker of hij die heeft.

De_Bastaard:

Kun je even posten welke batterijen je nu hebt, je moet kijken naar hoeveel mAh ze zijn en van welk materiaal ze zijn gemaakt.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• De_Bastaard
uhm ik heb er nu TIJDELIJK een paar Philips Super inzitten, staat niks op van hoeveel nihm waarde ... en in mijn oplader zitten de 2 batterijen die ik normaal gebruik en dat zijn.... GP Recharchable (Nickel Cadmium) 600mAh, 1.2V .. 60AAKC.

hoop dat dit voldoende info is ...
ik ga misschien vanavond effe naar de MediaMarkt (over de grens >:)), misschien dat ze daar wat exotische batterijen hebben hehe

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zou er nimh's instoppen, van GP heb je die tot 1800 mAh :9 , maar je kan ook iets goedkopers kopen, ik heb 4 uniross 1300 mAh batterijen + lader voor 25 piek gekocht, en die gaan in mijn mp3 speler 6 uur mee ipv 8 uur zoals normale alkaline batterijen.

• De_Bastaard
hee kikkuh
ik ga es ff bij de mediamarkt kijken strax hehe
owja ... is 'n lichtere ondergrond niet slechter voor de muis? dan ging die laser raar doen meen ik ergens gehoord te hebben, daarom heb ik extra zo'n donkerblauwe gekocht :+

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 17:28 schreef De_Bastaard het volgende:
hee kikkuh
ik ga es ff bij de mediamarkt kijken strax hehe
owja ... is 'n lichtere ondergrond niet slechter voor de muis? dan ging die laser raar doen meen ik ergens gehoord te hebben, daarom heb ik extra zo'n donkerblauwe gekocht :+
Ik gebruik zelf HAMA 1600 mA oplaadbare batterijen; die er nu inzitten, gaan al drie weken mee. Hoe lang ze nog duren, weet ik niet. Een lichte, gladde achtergrond is beter. Deze weerkaatst het licht van de diode beter, zodat het niet zo fel hoeft te branden; dat bespaart stroom. (Een spiegel heeft een super weerkaatsing, maar dat werkt dus NIET bij mijn muis.)

• De_Bastaard
ik heb nu net nieuwe batterijen gehaald, namelijk:
Varta Photo Accu ... 1600 mAh, en rechargeable ... hopelijk doen deze et wel goed, tenminste dat ik hoop ik dan voor €13.60 voor 2 stuks ...

Verwijderd

Ik gebruik een heel lichtgrijze ondergrond en de muis doet het daarop prima. Vroeger had ik een donkere en toen was ie veel sneller leeg. Je kunt het ook zelf zien.... zet de muis eerst op een zwarte en daarna op een witte ondergrod. De felheid van het ledje neemt dan duidelijk af....
Pagina: 1