Toon posts:

Het grote MOHAA cheat topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik dan gelijk een algemene topic hierover openen :)

Ben wel benieuwd of men al cheaters zijn tegengekomen?

Ikzelf weet het eigenlijk niet, ik speelde net op een server met een ping van rond de 100 a 150 gemiddeld en ikzelf ongveer rond de 75 ping, ineens gaat het spel 'vaag' doen, lijkt alsof het enorm lagt en hij begint zomaar ineens wapens af te schieten en ineens ben ik mijn machinegun kwijt :? Dit is al de tweede keer dat het me gebeurd gister ook al :(

Ik heb de 1.1 patch geinstalleerd, misschien toch een bug dan?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 22:13

Bloodclot

Jawier!

die bug was er ook al in de demo.
Oppeens gaat je gun schieten. of je trilt op dezelfde plek. of je pakt opeens je verrekijker.

Verwijderd

Ik weet dat jullie dat nooit doen maar ff voor de goede orde: geen posts hier welke op de man spelen. Ter aanvulling: bij de eerste flame naar een user gaat ie dicht >:).

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-01 22:05
Op vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef ItSnows het volgende:
Ik weet dat jullie dat nooit doen maar ff voor de goede orde: geen posts hier welke op de man spelen. Ter aanvulling: bij de eerste flame naar een user gaat ie dicht >:).
Mogen we dan wel flamen naar modjes :P

Maar nee ben nog geen cheaters tegen gekomen, althans niet gemerkt.

Alleen bij demo, dat gast van server god mode aan had. :(

Verwijderd

laatst kwam hier op GoT eentje me tn screenshot dat er iemand 250-0 stond ofzo.. was nog met de demo

Verwijderd

ik heb een keer een cheatende teamkiller gehad genaamd sickboy, nou daar word je egt niet vrolijk van

paar dagen geleden ook nog een figuur die YOUR MUMS ENLARGED VAGINA HOLE heette en in omaha een beetje in de rond vloog en raketten afvuurde en om de 2 sec vage dingen liep te zeggen, ook niet fijn..

Verwijderd

Ehmm ja ik had ze al weer gehad in een normale versie op een server.

Unlimited health :r

Maar op de meeste servers zitten wel ops en bij ons werden ze bij game 3 ofzow gekicked.

This wel iets wat ze along the game aan en uit kunnen zetten
maar server op zich deed niet raar , gewoon lage ping en we zaten met een man of 28 :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef ItSnows het volgende:
cheaten stinkt>:)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 12:02 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

cheaten stinkt>:)
Mwoah ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nog geen cheaters tegen gekomen.
Alleen wel vreemde dingen gezien.
Bv 4 tegen 1 en dan won iemand, maar das mazzel.

Is nog maar 1x gebeurd van die vreemde muis trekken, zwaar irri :(

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 05:53

Majapro

Deventer

hai die hai,

AL TWEE KEER ZO'N ELENDIGE CHEATER IN GODMODE&^%$%$ gewoon elke keer weer tegen aan lopen is voor hem/haar erg irri en vertrekt dan ook al weer snel uit het spel B-)

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Pagina: 1