Toon posts:

Windows traag bij gebruik van CD-rom spelers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

heb reeds gezocht hier op GoT, maar heb er zo gauw niks over kunnen vinden. Maar kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is (en vooral: wat ik er aan kan doen) bij het volgende probleem.

Ik heb nu al bij meerdere, nieuwere compies gezien dat als ik van een CD-rom afkopieer, Windows 2000 (want dat gebruik ik alleen maar) bijna helemaal stil staat...!! De muis beweegt schokkerig, muziek klinkt haperig, en dit alles is voorbij zodra Windows klaar is met kopieren...

Iemand een oplossing?

Marc

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb je DMA aanstaan?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 13:43

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op vrijdag 15 februari 2002 16:45 schreef Terw_Dan het volgende:
heb je DMA aanstaan?
Hrmz, probleem klinkt mij ook redelijk bekend in de oren, maar heb geen oplossing. Terw_Dan zo te zien wel, maar hij legt de oplossing niet echt lekker uit...

Wat als hij dat wel aan heeft staan? Wat als topicstarter dat niet aan heeft staan? Hoe zet topicstarter het uit? :?

Dividend for Starters

Verwijderd

dan ga je naar je apperaat beheer, ide ata/atapi controlers, dan naar je primaire/secondaire controler en kies je eigenschappen, daar kan je dma aan en uitzetten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 15 februari 2002 17:01 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Hrmz, probleem klinkt mij ook redelijk bekend in de oren, maar heb geen oplossing. Terw_Dan zo te zien wel, maar hij legt de oplossing niet echt lekker uit...

Wat als hij dat wel aan heeft staan? Wat als topicstarter dat niet aan heeft staan? Hoe zet topicstarter het uit? :?
Geen flauw idee hoe je dat aan en uit kan zetten onder 2000.
Maar het was gewoon een vraag/tip