Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik ga deze kast ook kopen over een maandje of twee.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
hiermee gewoon schroevendraaier er in en draaien en dan gaat ie van 1000 rpm tot 3000Op vrijdag 15 februari 2002 16:24 schreef firstwollie het volgende:
hoe stel je eigenlijk de snelheid van zo'n fan in?
blazen naar buiten ! van achter en de 2 vanvooren die blazen naar binnenOp vrijdag 15 februari 2002 16:31 schreef Lomu het volgende:
die fans aan de achterkant, blazen of zuigen die?
alle spellen staan toch op mijn hd en dvd's ookOp vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef Wisp het volgende:
maar de cdroms zitten achter een klep ofzo? dat lijkt me nogal irri
je kan die klep er af klikkenOp vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef Wisp het volgende:
Verwijderd
Dat is toch niet gemod die kun je der zoiezo al in stoppen.Op vrijdag 15 februari 2002 17:08 schreef BruceLee het volgende:
nouw ik ben blij dat ik die kast heb en wouw heb ff laten zien op overclocking & case modding hij is gemod ik heb er 4 fan's in gedaan
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Dit heb ik net gekocht en ik ben er blij mee/trots op
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
is toch geen SPAM heOp vrijdag 15 februari 2002 17:17 schreef freddammer het volgende:
en bij ons kan je de magic fleece isolatie kopen www.comex-sales.com
wordt ie nog stiller
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
nogal logisch hij heeft em net binnenOp vrijdag 15 februari 2002 16:25 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Hmmz gewone een normale Alientec, post wat meer pics als je um ECHT gemod heb
Verwijderd
Hey! ComexertOp vrijdag 15 februari 2002 17:17 schreef freddammer het volgende:
en bij ons kan je de magic fleece isolatie kopen www.comex-sales.com
wordt ie nog stiller
Pas jullie site eens aan joh!, die is zo irri winkelen
Kan soms niet vinden wat ik zoek bij jullie, dan gaan we dus naar de andere partijen
Het is dan ook een Entry Level Server kast .....Op vrijdag 15 februari 2002 16:35 schreef Wisp het volgende:
en in servers hoef je niet de hele tijd te DJen
Verwijderd
dan kan ik de mijne er ook in zetten want mijne heeft er 9 in dus dat maakt geen f*ck uitOp vrijdag 15 februari 2002 17:08 schreef BruceLee het volgende:
nouw ik ben blij dat ik die kast heb en wouw heb ff laten zien op overclocking & case modding hij is gemod ik heb er 4 fan's in gedaan
P.S.wel een
en wat is de prijs van die kasten?
linkje please..
ik wil er ook 1
Verwijderd
Eerste stappen zijn gedaanOp vrijdag 15 februari 2002 17:24 schreef Mad_Cookie het volgende:
[..]
Pas jullie site eens aan joh!, die is zo irri winkelen
Wel vet!
een goede kast heb je nodig heOp zaterdag 16 februari 2002 01:49 schreef Tweak-Freak het volgende:
Damm geld over of zo
Wel vet!
Is dat ding nou paars/rose of lijkt't alleen maar zo?
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
ze zijn zooo fout, dat ze weer lijp zijn!Op zaterdag 16 februari 2002 14:19 schreef BruceLee het volgende:
ja die coolers zijn rose en de fan die er in zit is transparant
[afbeelding]
wat bedoel jij nou ?Op zaterdag 16 februari 2002 14:53 schreef McD_Rulz het volgende:
[..]
ze zijn zooo fout, dat ze weer lijp zijn!